شناسه خبر : 65913
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دل خانواده طلبه همدانی

 

عکس طلبه همدانی

دختر طلبه شهید همدانی : شهادت پدرم برای ما افتخار است، اما آنهایی که در فضای مجازی به ما تهمت می‌زنند را حلال نمی‌کنم.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز،چند ساعت پس از شهادت طلبه همدانی به دست یکی از اشرار سابقه‌دار همدان بود که تصاویری از پیکر غرق در خون وی در شبکه‌های مجازی دست به دست شد و با داغی که به دل‌های آگاه عموم ایرانیان و به‌ویژه مؤمنین و طلاب انقلابی نهاده بود، هشتگ طلبه همدانی، شهادت و شهادت‌طلبی در فضای مجازی داغ شد.

از میان تمام عکس‌های مربوط به شهادت مصطفی قاسمی، امام جماعت مسجد حاج کربعلی همدان، صحنه پیکر در خون غلتیده او بیشتر از همه خودنمایی می‌کرد؛ خون شهید، عبای رنگ‌باخته و کفش کهنه او آنچنان حاکی از مظلومیت شهید بود که فضای سنگینی از تألم و تأثر را در دنیای حقیقی و مجازی حاکم کرد.

پس از آن بود که تصاویری از منزل شهید در فضای مجازی منتشر شد که حال و هوای خانواده او و سه کودک یتیمش را نشان می‌داد. عکس‌هایی از آه و شیون‌ها و خانه ساده شهیدی که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

سرانجام در آشفته بازار شایعه‌سازی و نفرت‌پراکنی و در آوردگاه نوین مجازی، مردم و دوست‌داران روحانیت که در جنگ و سیل و … از عمامه‌های خاکی و گِلی تا عمامه‌های خونی را نظاره‌گر بوده‌اند در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی سنگ‌تمام گذاشتند.

همسایگان، خویشان و دوستان شهید می‌گویند؛ حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی که به دست یکی از اشرار سابقه‌دار در همدان به شهادت رسید، مؤمن بود و مردمی، آرام بود و باوقار، محجوب بود و محبوب.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi