شناسه خبر : 65914
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لشکرهای مقاومت، دشمن را عصبانی کرده اند!

حسین یکتا در سالگرد شهید مدافع حرم علی عابدینی:

لشکرهای مقاومت در دنیا دشمن را عصبانی کرده است/ دولت پس از 2 سال به پیش‌بینی رهبری رسید

 
 
روایتگر دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدا لشکرهای مقاومت در دنیا شکل گرفته و دشمن از دست جمهوری اسلامی ناراحت است که به فرموده رهبری این‌ها نفس‌های آخر را می‌کشند.

 
لشکرهای مقاومت در دنیا دشمن را عصبانی کرده است/ دولت پس از 2 سال به پیش‌بینی رهبری رسید

به گزارش بلاغ، مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم علی عابدینی با حضور مسئولان و جمع پرشور همرزمان این شهید و مردم شهیدپرور در مسجد جامع روستای فرم فریدونکنار برگزار شد.
 
حاج حسین یکتا از راویان دفاع مقدس و مسئول بنیاد کرامت رضوی در این مراسم اظهار کرد: کسانی که در مراسم شهدا حضور پیدا می‌کنند دعوت شده شهدا هستند چراکه حضور در این مراسم فقط با دعوت خود شهدا انجام می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه مزد جهاد شهادت است، خاطرنشان کرد: کسی که برای خدا چندین هزار کیلومتر دورتر از کشور خود به جهاد می‌پردازد خداوند به او عزت می‌دهد و مردم هرچند که زمان زیادی از شهادت او گذشته باشد اما با شور در این مهمانی حضور پیدا می‌کنند.
 
این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در مازندران از نظر کمیت و کیفیت در کشور بی‌نظیر است تصریح کرد: نتیجه دست‌های پینه بسته پدران مازندرانی که در دشت‌های خود در حال تلاش برای کسب روزی حلال هستند، تربیت فرزندانی می‌شود که در لشکر ۲۵ کربلا چه در زمان جنگ و همچنین در دفاع از حرم با رشادت تمام مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.
 
مسئول بنیاد کرامت رضوی یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم در راهیان نور و کمک به سیل زدگان از نتایج و برکات خون شهدا است.
 
یکتا با بیان اینکه گفتمان شهدا در دنیا ترویج شده است، عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا لشکرهای مقاومت در دنیا شکل گرفته و دشمن از دست جمهوری اسلامی ناراحت است که به فرموده رهبری این‌ها نفس‌های آخر را می‌کشند.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز خون شهدا اثر کرده است گفت: روزی ما پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم اما امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس هستیم.
 
این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه، تمام وعده‌های امام و رهبری محقق شده و یا در حال تحقق است اظهار کرد: مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند که به آمریکا و برجام امیدی نیست و نباید به آن دل بست که پس از دو سال دولت جمهوری اسلامی به همان نتیجه رسیده است.
 
مسئول بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: این فشارهای درون از عصبانیت دشمن است که هیچ جای نگرانی نیست چراکه نفس‌های آخر را می‌کشند.
 
یکتا تصریح کرد: در قضیه برجام چِک بدعهدی آمریکا پاس شده است و به فضل الهی چند فقره چِک سنگین جمهوری اسلامی دیگر هم که نقد شود از این مشکلات عبور می‌کنیم.
 
مسئولان برای احیای ارزش‌های جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه تلاش کنند
 
یوسف عابدینی پدر شهید مدافع حرم علی عابدینی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: حضور در یادواره‌های شهدا و آشنایی با مجاهدان مخلص، شهدایی که برای امنیت وطن و حریم اهل بیت و سربلندی ایران اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتن می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای جوانان ما باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: حماسه بی‌نظیری که در کمک‌رسانی به سیل زدگان انجام گرفت، خاطرات شهدای جهادی که در عرصه کمک به مستضعفان قدم برمی‌داشتند به ویژه یاد و خاطره شهیدانی همچون شهید بلباسی و جمشیدی را دوباره برای ما زنده نگه داشته است.
 
پدر شهید مدافع حرم علی عابدینی تصریح کرد: لازم است مسئولان برای احیای ارزش‌ها و میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا و امام راحل و خدمت‌گذاری صادقانه برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
 
عابدینی یادآور شد: شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند متعال این ارمغان آسمانی را به پاکترین انسان‌های روزی زمین عطا می‌کند.
 
گفتنی است این مراسم با حضور آرین غلامی شطرنج باز نوجوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین‌المللی اخیر حاضر به رویارویی با حریفی رژیم‌صهیونیستی نشد همراه بود.
 
به گزارش بلاغ، شهید علی عابدینی از شهدای مدافع حرم است که در اردیبهشت ماه سال ۹۵ در درگیری با گروه تروریستی داعش در منطقه خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و هنوز پیکر این شهید به وطن بازنگشته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi