شناسه خبر : 65918
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نمایشگاه عکس " رنج و عشق"

البرز

افتتاح نمایشگاه عکس " رنج و عشق"

نمایشگاه عکس رجبعلی قهرمانی، جانباز ۷۰ درصد با نام " رنج وعشق " در ساوجبلاغ آغاز به کار کرد و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد .

افتتاح نمایشگاه عکس رنج و عشق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: ۴۰ تابلو عکس‌ در ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ از 2 عکاس هنرمند رجبعلی قهرمانی و محمدسجاد قهرمانی برای عموم به نمایش درآمده است.

خدارحم بابائی با اشاره به اینکه این مجموعه حاصل دسترنج دست هایی است که یادگار هشت سال دفاع مقدس است، افزود: این هنرمند، در گوشه‌ای از یکی از روستاهای ساوجبلاغ مجموعه فرهنگی و هنری تدارک دیده است تا علاقمندان به هنر و المان های سنتی این مرز و بوم آثار عکاسی این هنرمند را  مشاهده نمایند.

وی گفت: در این نمایشگاه آثار عکاسی با موضوع سرمایه اجتماعی، فرهنگی و هنری مناطق محروم کشور از جمله کردستان، لرستان، کرمان، بندرعباس و سایر نقاط بر روی دیوار رفته و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ افزود: عواید حاصل از فروش این آثار، برای کمک به زلزله زده ها اختصاص یافته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi