شناسه خبر : 65919
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۳۵ رزمنده زنجانی در عملیات رمضان!

35 رزمنده زنجانی در عملیات رمضان به شهادت رسیده‌اند

زنجان- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان 35 شهید در عملیات رمضان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که مدالی پرافتخار محسوب می‌شود.

علی کاظمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عملیات رمضان در ساعت 21:30 شب 21 رمضان، همزمان با شب شهادت امام علی(ع) در شامگاه 23 تیر سال 61 با رمز «یا صاحب‌الزمان ادرکنی» در منطقه عملیاتی شلمچه شرق بصره آغاز شد.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجانی در این عملیات، خاطرنشان کرد: در عملیات رمضان که یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود 64 رزمنده زنجانی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
کاظمی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و رزمندگان استان زنجان، صحنه‌های به یاد ماندنی در هشت سال دفاع مقدس رقم زدند، افزود: رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران دفاع مقدس حضور داشته و از خاک میهن دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های این دستگاه در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارها، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان، برگزاری یادواره شهدا و جمع‌خوانی قرآن کریم در 40 حسینیه مزین به نام شهدا در سطح استان از جمله این برنامه‌ها است.
وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز عملیات رمضان نیز جهت حضور در ویژه ‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان دعوت خواهد شد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi