شناسه خبر : 65925
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 16:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازگشت به اقتدار هسته ای!

وقتی به همان نقطه اقتدار برگردیم، از موضع قدرت با سانتریفوژهای نسل جدید و راه اندازی مجدد آب سنگین ،یقین بدانید آنها (دشمن( به التماس می افتند و اروپایی ها با فرعون زمان (ترامپ) به اختلاف می افتند.

جانباز، دکتر مرتضی رضیعی -  دوباره به یک مقطع حساس دیگر رسیدیم که در واقع اگر ایران و مسئولان یک صدا و هماهنگ برخورد کنند ، آمریکا و خاصه اروپا آچمز خواهند شد.

نهایتا در 2 ماه بعد اگر ایران و مسئولان صبور باشند و بهانه ای دست مغلطه کاران و دغلکاران داخلی و خارجی ندهند (مثلا سپاه هوشمند و صبور باشد) بهتر است در این 2ماه رزمایش نظامی و موشکی انجام ندهد و نهایتا" رییس جمهور به وعده اش عمل کند (چون اروپا احتمال زیاد باز به وعده اش عمل نخواهد کرد) و غنی سازی را از 3/7 % بیشتر کند، پروتوکل الحاقی را معلق گرداند و نهایتا" با این کار، اروپا و آمریکا آچمز خواهند شد و دوباره و این بار با قدرت و همدلی به نقطه اول بر می گردیم.

رییس جمهور تصمیم ها و کارهای مثبت و غیر مثبتی در حوزه هسته ای  داشته است؛مثل تصمیم مثبت دیروز که در صدد قضاوت نیستیم ولی مهم این است که همیشه خدا با ماست .لذا در این برهه (دیروز) به نقطه زمانی خوب و مهمی رسیدیم.

مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند  که  در هر سختی و دشواری بگویید: «حسبی الله»

و نهایتا بعد از گردنه های سخت خداوند  به داد ما می رسد. وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا (81(

و وقتی به همان نقطه اقتدار برگردیم، از موضع قدرت با سانتریفوژهای نسل جدید و راه اندازی مجدد آب سنگین ،یقین بدانید آنها (دشمن( به التماس می افتند و اروپایی ها با فرعون زمان (ترامپ) به اختلاف می افتند.

و نهایتا وقتی دشمنان ببینند که مسئولان یک صدا و هماهنگ دارند با سانتریفوزهای جدید

به سمت 190 هزار سو غنی سازی پیش می روند، این بار ملتمسانه مجبورند به خواسته های به حق ایران تن بدند و بر خلاف ترس بعضی ها آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و این بار دنیا امریکا (ترامپ و تیمش) را مقصر خواهد دانست؛ چون یک سال ایران صبر کرد

ولی آنها ...

نهایتا به امید خداوند، نرمش قهرمانانه به سرانجام «صلح حدیبیه» پیامبر اکرم منتهی خواهد شد؛ که پیامبر روزی به اجبار صلح کرد و در مدینه سال ها  ماند و قوی و قوی تر شد و آنگاه که مشرکین پیمان صلح را شکستند - فتح مکه و آن پیروزی شکوهمند (که خداوند سال ها قبل وعده داده بود) محقق شد.

از خداوند می خواهیم که  به حق محمد و آل محمد، در این ماه مبارک رمضان دعای ما را مستجاب کند.

«نصر من الله و فتح قریب»

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با همین مسئولینی که سابقه کاری سست و فشل اشان و افکار واقعی سازش پذیری درونی آنها جدای از شعارهایشان! برای همه ملت و حتی خارجیان آشکار و هویداست.. نوشته های فوق به یک رویا و داستان تخیلی شبیه تراست.
اول باید مسئولان سست و مقصر کنار گذاشته شده و....
و گرنه اتفاقی جز برجامی دیگر و یا خفتی دیگر رخ نخواهد داد.
باید در همین ۲ ماه با انتخاب مردان متعهد و غیور و شرافتمند به دشمن نشان دهیم که ما برای پیشرفت کشورمان آماده ایم.
مدیران خدمتگذار - ولایت پذیر - پاکدست و شجاعی همچون مردان دولت نهم و دهم
من هم بانظر آقای ملایی کاملا موافقم این دولت قدرت وشجاعت این کار راندارد رهبری عزیز قاطعانه ورود کرده حتما بدون تغییر ضرب الاجل 60 روزه وبدون توجه به بازی های اروپا وسرکار گذاشتن دولت ساده ی ما حتما هرمرحله رامحکم به پیش برود مطمئن باشید نه امریکا ونه اروپا به علت مشکلات فراوان درجامعه خودشان جرات ضربه زدن به ماراندارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi