شناسه خبر : 65929
جمعه 20 ارديبهشت 1398 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرتفع کنید مشکلات بیمه تکمیلی را!

حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

 نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: دولت و به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران را حل کنند.

 

ضرورت تلاش مسوولان در مسیر کاهش مشکلات جامعه ایثارگران

 حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تاریخ جمهوری اسلامی هیچ‌گاه فداکاری‌ها، ایثارگری‌ ها، مقاومت‌ها، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را از یاد نخواهد برد. درحقیقت عملکرد رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی عزت و آبروی تاریخ کشورمان است.

 وی با بیان این‎که مردم کشورمان مدیون مجاهدت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: عهد اخوت و پیمان ملت با شهدای جنگ تحمیلی ناگسستنی است. اینکه مردم در امور زندگی‌شان به شهدا و به خصوص شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم متوسل می‌شوند، امری انکارناپذیر است؛ چراکه شهدا برای رضای خدا جان خود را فدا کردند.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با شکست دشمنان پایان یافت، اما باید بپذیریم که دشمنی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ما همچنان پابرجاست و این بدان معناست که دفاع  همچنان ادامه دارد؛ در حال حاضر دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و دفاع از ملت و کشور در برابر توطئه‌های غربی‌ها ادامه همان دفاع رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 حجت‌الاسلام سالک، جانبازان و ایثارگران را همچون شهدای زنده توصیف کرد و گفت: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در حقیقت هم‌تراز شهدای آن دوران هستند؛‌ چراکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمنان بی‌وقفه جهاد کردند و در این مسیر، سلامتی خود را از دست دادند؛ لذا نباید نسبت به این قشر از جامعه کم‌لطفی صورت گیرد.

 وی در ادامه با بیان این‎که به واسطه مشکلات اقتصادی کشور،‌ جامعه ایثارگری نیز تحت فشار و در تنگناهای معیشتی قرار دارد، تصریح کرد: در این برهه از زمان که اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها منجر به نامساعد شدن وضعیت زندگی مردم و به ویژه جامعه ایثارگری شده، ضرورت دارد که مسوولان برای کاهش مشکلات و دغدغه‌های جانبازان که درحقیقت آرامش امروز زندگی ما مرهون ازخودگذشتگی آن‌هاست، تلاش جدی کنند.

 این نماینده خانه ملت مرتفع شدن مشکلات بیمه‌ای و درمانی جانبازان را مهم‌ترین دغدغه آن‎ها عنوان کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات بیمه‌ای جانبازان اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است که می‌طلبد دولت و به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای از بین رفتن این مشکل با تمام قوا به میدان آمده تا مشکلات از این قبیل ایثارگران مرتفع شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi