شناسه خبر : 65943
جمعه 20 ارديبهشت 1398 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر راست می گویید جناب عراقچی!

دکتر مومنی- با توجه به مطالب نویسنده محترم و بی برنامگی و بی تفاوتی دولت و مجلس در برابر تهدیدها و تحقیرهای آمریکا و اروپا و حتی عربستان و بحرین و اسرائیل، و سخنان دیروز عراقچی صاحب حماسه پرتاب خودکار!! عرض میشود که پیشنهاد چند راهکار ذیل شاید مفیدتر از حرف های ایشان و دولتیون باشد:

عراقچی در سخنانی گفت: خروج از برجام را در دستور کار قرار داده‌ایم و این خروج به صورت مرحله به مرحله خواهد بود. فشارهای اقتصادی امریکا ادامه یابد شاید از شهروندان افعانستانی بخواهیم ایران را ترک کنند به کجا بروند مربوط به خودشان است.

● جناب آقای عراقچی؛ با روندی که امثال شما، حسن روحانی و ظریف و ... در این دولت پیش‌ بردید؛ چند صباح دیگر خواستار عزیمت ایرانیان و بخصوص سیل‌زدگان محروم هستید!؟ اما کورخوانده‌اید! اگر شما مرد میدان هستید و دروغ نمی‌گویید، به جای این صحبت‌ها و سخنان، کارهای زیر را انجام دهید؛

● ۱- فرزندان مسئولین استکبارستیز!! خارج از کشور علی‌الخصوص ساکن آمریکای(کدخدایتان)به کشور بزرگ و متمدن ایران بزرگتان! عودت داده شوند..!  و دیگر صلاح نیست در بلاد دشمن مکار باقی بمانند..!!

● ۲- خروج ارز از داخل به مقصد اروپا و آمریکا خصوصا" برای فرزندان مسئولان دلسوز ! و دیگر ایرانیان انقلابی و ایراندوست ساکن اروپا و آمریکا قطع شود!

● ۳- حقوق و مزایای اعضای دولت به جهت بی‌تدبیری در ایجاد اوضاع داخلی تا رفع این معضل به کل قطع شود!

● ۴- سفارت کشورهای اروپایی که به تعهداتشان عمل نکردند و دفتر حفاظت منافع آمریکا را سریعا و بدون فوت وقت تعطیل کنید!

● ۵- جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها و ناوهای جنگی آمریکا در تنگهٔ هرمز تا رفع کامل تحریم‌های اقتصادی سریعاً صورت گیرد(طبق قوانین بین الملل می توان از این قانون استفاده کرد)..البته اگر مسئولین به حرفهایشان اعتقاد دارند و صادقانه موضع می گیرند...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
امان از لجبازی حسن و جواد و عراقچی و عزم آنها برای ادامه همین اوضاع
دوست عزیز حرف رایگان زدن آسان است !!!!!!بستن تنگه هرمز !!!!!!شما مغازه ایی سر خیابان دارید آیا با این استلال میتوانید خیابان را ببندید ؟آیا حکومت وبقول شما قوانین چنین اجازه ایی به شما میدهد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi