شناسه خبر : 65973
شنبه 21 ارديبهشت 1398 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آه از مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی!

سعید تمکینی جانباز 25درصد - اینجانب از سال 81 در سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی در زیر مجموعه های آن به عنوان نیروی شرکتی مشغول و با ادغام آن اداره با اداره راه و ترابری به عنوان اداره راه و شهرسازی و اکنون با اداره راهداری وحمل و نقل ادغام که در نهایت در اداره راهداری استان آذربایجان شرقی به صورت نیروی شرکتی در واحد اداری مشغول می باشم.

 لازم به توضیح است مراتب اشتغال بنده به صورت اتوماتیک با ادغام ادارات صورت گرفته نه ترک کار و سپس در ادره دیگر مشغول شدن. با توجه به قانون جامع ایثارگران وبرنامه ششم که صراحت در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را دارد کلیه مکاتبات با امور اداری این ادارات با پاسخ فعلا" مقدور نمی باشد روبرو وتحویل اینجانب گردیده.

 در نهایت تنها پناهگاه وامید ایثارگران دیوان عدالت اداری و آرای آن بود که با کمال تاسف آنها نیز آب پاکی ریخته و در جواب شکایت ایثارگران و این جامعه مثلا هدف !!! طی دادنامه شماره 92 مورخه 98/1/27 با عنوان تبدیل وضع استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها از شرکتی به رسمی به استناد قانون جامع ایثار گران و برنامه ششم توسعه مردود اعلام کرد.

 جالب توجه اینکه دیوان حتی تبدیل وضعیت از نیروی شرکتی به قرارداد کار معین را نیز مقدور ندانسته و کل شکایت ایثارگران را در آن مورد نیز مردود دانسته است و این است حمایت از ایثارگران.

من که به نوبه خود از پیگیری ها خسته شدم و عدالت را دیگر پیگیر نیستم ولی افرادی را که در مقابل مظلومان ایثارگر سنگ اندازی می کنند را به خدا سپرده و امیدوارم آه شهدا و ایثارگران دامن خائنین را بگیرد.

با تشکر برادر کوچک شما

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای تمکینی عزیز ، با سلام و عرض ارادت
خدمت شما عرض کنم که اینجانب از ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهر سازی استان مازندران می باشم.
مشکل شما را درک می کنم چون خودم این سلسله مراتب را طی کردم ، بصورتی که از سال 68 در زمین شهری بعنوان قرادادی جذب شدم و پس از چند سال استخدام پیمانی و سپس در سال 72 استخدام دولتی شدم و در سال 74 در مسکن و شهر سازی ادغام شده و نهایتا" در آخرین مرحله ادغام ، کارمند رسمی اداره راه و شهر سازی شدم.
اما به نظر بنده مشکل شما این است که این سلسله مراتب اداری را طی نکردید ، یعنی از ابتدا بعنوان نیروی شرکتی وارد اداره شدید و پس از اینکه وزارت مسکن یا وزارت راه اعلام کرد هیچ مسئولیتی در قبال نیروی شرکتی ندارد و به شما نیز اعلام کرد که نیروی شرکتی را به رسمیت نمیشناسد و شما را نیروی مازاد محسوب ، وجواب کردند.
برادر من ، شما که جانباز بودید می بایست از همان بدو شروع به کار، به وعده های امور اداری ، دستگاه خود بسنده نکرده و با مراجعه به وزارت مسکن واقع در خیابان گاندی پایتخت ، تقاضای تبدیل وضعیت استخدامی خود را می کردید و حداقل استخدام پیمانی می شدید.
مشکل شما را عینا" در اداره خودمان شاهد بودم که مانند شما نیروی شرکتی بودند که وضعیت استخدامی خود را تعدیل کردند.
آقای تمکینی به نظر می آید کمی هم خودتان کوتاهی نمودید و می توانستید بهتر عمل کنید.
در آخر به شما توصیه می کنم با افراد با تجربه مشورت کنید و امیدواریم مشکل شما به نحو احسن مرتفع گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi