شناسه خبر : 65978
سه شنبه 07 خرداد 1398 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی صریح با رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولان ایران

ما از حق و اعتراضات نمی‌گذاریم و با ارسال نامه و شکایت خود به سازمان تربیت بدنی و حراست و دولت و حتی بیت رهبری، ظلمی را که در حق دیگر معلولان و جانبازان شده و می شود پیگیری می‌کنیم. شاید صدای مظلومیتمان را بشنوند و اعاده حق بنمایند.

گروهی از جانبازان ویلچری و ورزشکار -  جناب دکتر صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان! باسلام و احترامات فائقه؛ بدین وسیله اعتراض خود را در باره فدراسیون رشته فوتبال روی میز، در خصوص نظارت نکردن بر عملکرد مسئولین و مربیان در باره اعزام تیم به جام جهانی در کشور اسپانیا اعلام می داریم و چند سوال را در اینجا مطرح می‌کنیم تا شاید جوابی به آنها بدهید.

۱- در مورد اعضای اعزامی به مسابقات اسپانیا، ملاک حضور در ترکیب تیم اعزامی چه چیزهایی می‌باشد؟

2- اگر مسابقه انتخابی بهمن ماه سال ۹۷ ملاک انتخاب است، پس چرا افرادی غیر از آنهایی که برنده و حائز مقام گردیدند انتخاب شده اند؟

۳- اگر ادعا می کنند که اعضای اعزامی با هزینه بیست میلیونی خود به اسپانیا می روند، آن وقت باید پاسخ دهید چرا به ما که در این رشته ورزشی جزو برندگان بودیم و حرفی برای گفتن در مقابل حریفان داریم، اعلام نشد که ماهم هزینه و پول سفر خودمان را بدهیم و یا از طریق جلب اسپانسرهایی که در اصفهان داریم پرداخت کنیم؟

۴- آیا چون از شهرستان هستیم و در تهران سکونت نداریم باید حق و حقوق ما پایمال گردد؟

۵- پس ارزش حضور خیلی سخت و طاقت فرسای ما و دیگر شهرستانی هایی که به مسابقات بهمن ماه در تهران آمدند و اتفاقا" مقام هم آوردند چه می شود؟

آیا سزاوار است که سر ما را اینگونه شیره بمالید و حقوقمان را نادیده بگیرید؟

۶- ما که از حق و اعتراضات نمی‌گذاریم و با ارسال نامه و شکایت خود به سازمان تربیت بدنی و حراست و دولت و حتی بیت رهبری، ظلمی را که در حق دیگر معلولان و جانبازان شده و می شود پیگیری می‌کنیم. شاید صدای مظلومیتمان را بشنوند و اعاده حق بنمایند.

ظلم آشکار در فدراسیونی که مدیریتش با شماست واقعا نوبر است. شماهم امور فدراسیون تحت مسئولیتتان را رها کرده اید؟

از رییس محترم فاش نیوز که درد و کاستی های ایثارگران و جانبازان را پیگیری می نمایند انتظار این است که این موضوع بااهمیت را بجد دنبال کنند و علت تضییع حقوق جانبازان را جویا بشوند و گزارشی از پشت پرده روند انتخاب بازیکنان تیم فوتبال روی میز و اعزام آنها را منتشر کنند. با ما که جانباز مملکت هستیم اینگونه رفتار می شود، وای به حال و روز معلولان مظلوم.


 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام
اقای حدادی به این چند سئوال منطقی پاسخ دهید.
اگر فدراسیون چنیین عزامی بدئن انتخابیه داشته باشد خیانت در حق همه ی جانبازان کرده است.
سلام. ضمن عرض ارادت به همه جانبازان عزیز، من فکر می کنم انتخاب تیم اعزامی باید براساس قاعده و قانون باشد و خصوصا" در میان ایثارگران باید شفافیت باشد تا حرف و حدیثی پیش نیاید.
در ضمن اینکه مسئولان این رشته و متصدیان امر فوتبال روی میز خودشان در تیم اعزامی هستند هم جای سوال دارد که باید پاسخگو باشند. ورزش جانبازان و ایثارگران نباید سرنوشت وضع ناسالم ورزش کشور را پیدا کند
رئیس فدراسیون خود بازنشسته سپاه هست و استخدامش در بنیاد غیر قانونی است
سلام جلال معالی هستم از یاران قدیمی فاش نیوز
خیلی مطلب از بنده در سایت فاش نیوز قرار داده شده
البته سالها قبل
خواستم اگر میسر هست این مطلب را در سایت بگذارید ممنون
*****
با سلام واحترام و آرزوی قبولی طاعات وعباداتتان در ماه مبارک رمضان..
بنده جانباز 15 درصد هستم با 25 ماه حضور مستمر در مناطق عملیاتی . فقط یک فرزند پسر دارم که 25 ساله و مجرد و فوق لیسانس کامپیوتر می باشد ..از روزی که فارغ التحصیل شده فقط دنبال کار بوده که همه اش به دربسته خورده و هیچ جا نتوانسته نسبت به تحصیلاتش ویا حتی پایین تر کار پیدا کند..
جالب اینکه خود بنده به هر دری زدم وبه اکثر مسئولین کشور ونمایندگان مجلس هم نامه دادم .دریغ از یک جواب !!
خواستم پیغام خود را به مسئولینی که فقط وفقط فکر خودشان هستند و اولاد خودشان عرض کنم ،بنده وامثال بنده جوانی وسلامت خود راپیشکش این خاک مقدس کردیم تا کشورمان در آسایش و مردمان عزیزمان راحت باشند ، اکنون که بنده نیاز دارم تا فرزندم بکار گرفته شود ،متاسفانه همه این حضرات روی برمی گردانند..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi