شناسه خبر : 65984
یکشنبه 22 ارديبهشت 1398 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش‌ مردم در اعتراض به عراقچی و حمایت از مهاجران افغانستانی

ساعاتی پس از اظهارات عراقچی درباره مهاجران افغانستانی، واکنش‌های مردمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع و مخالفت با سخنان معاون وزیر آغاز شده است.

واکنش‌ مردم در اعتراض به عراقچی و حمایت از مهاجران افغانستانی+تصاویر

عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در روز 18 اردیبهشت ماه 98 برای تبیین طرح ایران در کاهش برخی تعهداتش در چارچوب برجام به گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو رفته بود. عراقچی در بخشی از اظهاراتش با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران و افزایش فشار اقتصادی اعلام کرد: در صورت افزایش تحریم‌های آمریکا و تأثیر آن در کاهش درآمدهای نفتی مجبور به اخراج اتباع افغانستانی از کشور خواهیم شد.

ساعاتی از اظهارات عراقچی درباره مهاجران افغانستانی نگذشته بود که واکنش‌های مردمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع و مخالفت با سخنان معاون وزیر آغاز شد. طرح‌ها، متن‌ها، پوترها و اشعاری در حمایت از مهاجران افغانستانی، علی الخصوص خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون که سال‌هاست در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه می‌جنگند، بخشی از این واکنش‌ها بود.

بیشتر بخوانید

پویش‌هایی با هشتگ‌ ما عراقچی نیستیم، عراقچی استعفا، عراقچی عذرخواهی کن و ... در فضاهای مجازی ایجاد شده و مردم در حمایت از خانواده‌های مهاجر افغانستانی، به سخنان عراقچی اعتراض کردند. تصاویری از واکنش‌های مجازی مردم به این موضوع در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi