شناسه خبر : 66002
یکشنبه 22 ارديبهشت 1398 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان»

فراخوان شرکت در جشنواره برترین یادواره شهدای زنجان اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ خردادماه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره فرصت دارند.

جشنواره برترین یادواره شهدای زنجان برگزار می‌شود

این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای و نمایشی)، هنرهای تجسمی و سنتی (فضاسازی، دکور، عکس، نقاشی، طراحی جلد، پوستر و خوشنویسی)، موسیقی و سرود(موسیقی باکلام، تواشیح، مدیحه‌سرایی و سرود) و فیلم (مستند، داستانی، نماهنگ، تیزر، فوتوکلیپ، موشن‌گرافیک و فیلم‌نامه) در نظر گرفته شده است.
فضای مجازی (اپلیکشن، وبلاگ و صفحات اجتماعی) از دیگر بخش‌های آن است و بخش ویژه نیز با موضوعات محرومیت‌زدایی و محور فعالیت شهدا پیش‌بینی شده است.
شناسایی و معرفی چهره‌های موفق اجرایی یادواره‌ها، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و آثار یادواره، ارج نهادن و تجلیل از خادمین برگزارکننده یادواره شهدا در شهرها و روستاها، استفاده از استعدادها، ظرفیت‌ها و معرفی ایده‌های خلاق و برتر ایثار و شهادت اهداف این جشنواره به‌شمار می‌رود.
علاقه‌مندان آثار و مستندات خود را در قالب لوح فشرده به نشانی: زنجان، وحیدیه، خیابان سوم شعبان، ۱۲ متری دوم غربی، پلاک ۷۱، کد پستی ۴۵۱۵۸۶۴۵۴۳ ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۲۴۱۳۱۸۵ تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi