شناسه خبر : 66007
یکشنبه 22 ارديبهشت 1398 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عقیده‌ام را در رسیدن به لقاء خودت مستحکم فرما

«شهید محمود سعیدی نسب» در سال 1344 در شهرستان زابل پا به جهان هستی نهاد و در سال 1367 به شهادت رسید.

در ادامه وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، می‌خوانید:

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/15/708230_579.jpg

انه یبدأ الخلق و یعیده- انالله و انالیه راجعون

هرآنچه غیر خداست فانی است و اوست که جاوید دائم بوده است و اوست که قبل و بعد هر چیز بوده است و بقیه ظل و پرتوی از آن موجود و وجود حقیقی عالم است.

وهو الأول والأخر والظاهر الباطن والظاهر.

پس خداوند نیز که حقیقت هر چیز قائم به اوست باید توفیق دهد که انسان بتواند عابد او شود.

بارالها! این بنده سراپا تقصیر را ببخش و او را بنده خودت قرار بده و از هواها برهانش و عقیده او را در رسیدن به لقاء خودت مستحکم فرما!

ما را از دوستان پیامبر و اولیاء خودت که درود تو بر او و خاندان طاهرش باد قرار بده و یک لحظه غفلت از خودت را نصیب ما مفرما و ما را از بندگی شیطان رهایی ده و عاقبت امور ما را آن قرار ده که خود دوست داری. اینجانب سخت نگران خودم و کسانی مثل خودم هستم که گویی در این دنیا جاودانه خواهند ماند و چونان زالوها به این برهه اندک و پست دل بسته‌اند.

ما را از این دار به جای دیگری انتقال خواهند داد و همچنانکه چشم داشتن در شکم مادر نشانه نیاز به محلی است که از آن استفاده شود، خواسته‌ها و امیال و فطریات ما نیز ثابت می‌کند که نیاز به جهت رسیدن آنها به کمال مطلق خود است.

پس به خود آییم و ببینیم چه توشه‌ای برای آخرت آماده کرده‌ایم. من هم از باب لزوم آماده کردن وصیتنامه، این وصیتنامه را آماده کرده‌ام و از بازماندگان نیز می خواهم بدان عمل کنند و خلاف آن مطابق است با عدم رضایت اینجانب محمود سعیدی نسب.

در مورد کلیه اموال من پدرم حق هرگونه دخالت شرعی و قانونی دارد و منزل که از طرف سپاه زمین آن را به من داده‌اند کلیه مخارج ساخت آن که عبارت از ۶۰۰ هزار تومان است از پدرم می‌باشد و باید با پول یا منزل به ایشان عودت داده شود، در غیر اینصورت بر هر کس استفاده از آن حرام می باشد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi