شناسه خبر : 66008
یکشنبه 22 ارديبهشت 1398 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفارش به وحدت در کلام شهدای لرستان

وصیت‌نامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها موفقیت و سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. در لابه‌لای خطوط این وصیت‌نامه‌ها سفارش به حفظ وحدت و یکپارچی در مقابل دشمنان بارها تکرار شده است.

بدین منظور برخی از وصیت‌نامه های گهربار شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را که مرتبط با  اتحاد و همبستگی بود، گلچین کرده و در ذیل آوردیم:

سفارش به وحدت و یکپارچگی در کلام شهدای لرستان

شهید عبدالله بیات

«چون شما وحدت و یکپارچگی در بینتان است، امیدوارم امیدوارم که اتحاد و یکپارچگی شما بیشتر  و بهترشود و خداوند کسانی را که به این انقلاب اسلامی خدمت می کنند عمر با عزت دهد و آنها را ببخشد.»

شهیدرضا بیرانوند

«از ملت حزب‌الله خواهانم که پیرو خط سرخ شهادت و گوش به فرمان امام امت باشند و اتحادی که از آغاز داشته‌اند تا پیروزی نهایی و استقرار حکومت جهانی اسلام به رهبری امام زمان (عج) حفظ کنند و با وحدت خود مشت محکمی بر دهان جهانخواران شرق و غرب  به خصوص این منافقان داخلی بکوبند به‌طوری‌که دیگر نتوانند از جایشان بلند شوند.»

شهید اصغر قیطاسی

«سخنی با آشنایان و دوستان نزدیک به راه پاک روح الله، ایمان داشته باشید و با وحدت بیشتر در راه اهداف جمهوری اسلامی پیش روید.»

 شهید مرتضی شفیعی

«با هم اتحاد داشته باشید اگر خدای نکرده اختلاف در‌ میان شما پیدا شود نهضت به شکست منتهی می‌شود. مراقب باشید در صفوف مستحکم شما گروهک‌ها و افراد منافق ایجاد تفرقه نکنند.»

شهید مرادعلی درگاهیان

«از تفرقه و دو دسته‌گی پرهیز کنید که آن‌چه در طول تاریخ بر مسلمانان ضربه زده است چیزی جز این نبوده است و قران نیز می‌فرمایدبه ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.»

 شهید روزه ‌پاپی

«ما در زمانی به سر می‎بریم که از هر طرف کفار و منافقین برای نابودی اسلام دست به دست هم داده‌ و از هر گونه جنایتی دریغ ندارند و این وظیفه سنگین بر دوش ماست که اگر خدای ناخواسته غفلت کنیم به اسلام عزیز  و وحدت مسلمین ضربه خواهد خورد.پس بیایید دست به دست هم بدهیم و با پیروی از خط ولایت فقیه و حمایت از این دولت انقلابی، اسلام عزیزمان را یاری کنیم.»

 شهید پرویز زندی

 «خداوند به یک امت که واحد باشند و در راهش حرکت کنند وعده پیروزی بر کفار را داده است، حال چه نزدیک باشد و چه مقدار طول بکشد. بالاخره آنان پیروزند. بدانید که نقشه جدید کفار و منافقین این است که بین نیروهای حزب اللهی تفرقه ایجاد کنند. شما به سخنان گهر بار ولایت فقیه یعنی امام امت گوش دهید و عمل کنید و وحدت داشته باشید. بالاخره آنان پیروزند بدانید که نقشه جدید کفار و منافقین این است که بین نیروهای حزب‌اللهی تفرقه ایجاد کنند. شما به سخنان گهربار ولایت فقیه گوش دهید و عمل کنید و وحدت داشته باشید تا ان‌شاءالله دشمنان اسلام در این نقشه شوم مثل گذشته شکست بخورند.»

 شهید نیازعلی عزیزی گل خاتون بانی

«واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا؛ قدر این بزرگی را بدانید و این ریسمان محکم را حفظ کنید و در صحنه حاضر باشید که هرچه داریم از این وحدت است.»

شهید محسن احمدی

«می‌توانید با مشت محکم به دهان منافقان و شایعه‌پراکنان و کسانی‌که در بین صفوف متحد مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کنند و آن‌ها را تضعیف روحیه می‌نمایند، بزنید و این خاک مقدس و میهن شهیدپرور را از لوث وجود این اشخاص پاک‌سازی کنید. انشالله»

شهید حجت‌الله عبدالله‌زاده

«ما امیدمان به خدا می‌باشد و به ریسمان الهی باید چنگ زد. از تفرقه خودداری نماییم که بزرگ‌ترین آفت اجتماع ما مسلمانان نداشتن وحدت می‌باشد که باید از آن دوری کنیم و به افراد فرصت‌طلب و سودجو اجازه ندهیم که علیه انقلاب ما توطئه کنند.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi