30 ارديبهشت 1398/ ۱۶ رمضان ۱۴۴۰
شناسه خبر : 66013
1398,یکشنبه 22 ارديبهشت15:24
اشتراک گذاری در:
عکس روز

ایثارگران در انتظار تصویب استفساریه طرح ماموریت آموزشی


بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد می توانند از مزایای طرح ماموریت آموزشی استفاده کنند.

ایثارگران در انتظار تصویب استفساریه طرح ماموریت آموزشی

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی طرح استفساریه ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان  زیر 25 درصد در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس اظهار داشت: بر اساس قانون جامع  خدمات رسانی به ایثارگران، فرزندان جانبازان بالای 25 درصد می توانند از مزایای طرح ماموریت آموزشی استفاده کنند، اگر چه در دولت دهم، این حق به فرزندان جانبازان زیر 25 درصد نیز تعلق گرفته بود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در روند اجرای این قانون هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، آن را برای فرزندان جانبازان زیر 25 درصد ملغی و بر خلاف ماده 61 قانون استخدامی کشوری اعلام کرد.

نماینده ایثارگر رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: لذا بر اساس استفساریه جدیدی که از سوی نمایندگان ایثارگر تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، به دستور هیئت رئیسه مقرر شد کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور رئیس فراکسیون ایثارگران موضوع را بررسی و برای ارائه به صحن علنی در جدول دستور هفتگی خود قرار دهد.

به گفته حجت الاسلام نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران، در صورت رای مثبت نمایندگان ملت به استفساریه طرح ماموریت آموزشی، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد نیز همانند گذشته می توانند از مزایای طرح ماموریت آموزشی در طول دوران تحصیل استفاده کنند.


کد خبرنگار : 17


Reply
no
0
yes
6
مسعود
1398/02/23 - 13:14
خدا خیرتون بده اینو پیگیری کنین که خیلیها مثل من هم متاهلیم و هم دانشجوی دکتری و فعلا مرخصی بدون حقوق گرفتیم

Reply
no
0
yes
11
1398/02/23 - 14:51
از مهر ۹۷ ماموریت آموزشی فرزندان جانباز ۲۵ درصدی به بالا رو حذف کردند, که شما فقط تماشگر بودید و کاری نکردید و ندیدید که چطور زندگی این فرزندان نابود شد.


Reply
no
1
yes
24
مجتهد
1398/02/23 - 14:55
چرا این داره پرت و پلا میگه!
ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان بالای 25% هم لغو شده حاجی!کجای کاری؟
اصن دیوان عدالت همینو لغو کرد.
الان 9 ماهه که فرزندان جانبازان بالای 25 درصد به حکم دیوان دیگه نمی تونن از مزایای طرح ماموریت آموزشی استفاده کنند.
فرزندان زیر 25% که جای خود داره.

نوروزی هم فک کنم گشنگی ماه رمضون زده به سرش.


no
0
yes
0
فرزند جانباز متوفی‌!!!
1398/02/23 - 16:45
سلام حاجی نماز و روزه ات قبول


Reply
no
0
yes
9
1398/02/23 - 14:56
اگر تصویب شد, کاری کنید که این چند ماه که ماموریت آموزشی ما را لغو کردند, به ما پرداخت شود.

Reply
no
0
yes
10
1398/02/23 - 14:59
با لغو ماموریت آموزشی اینجانب که فرزند جانباز ۲۵ درصد به بالا هستم, باعث شد تا زندگی من داغون بشه.
ازشون نمیگذرم

Reply
no
1
yes
4
حمید
1398/02/23 - 16:08
حاج آقا نوروزی سلام
دیوان عدالت اداری ماموریت آموزشی همه فرزندان جانبازان ابطال کرد نه فرزندان زیر 25 درصد را!

no
0
yes
16
وحید
1398/02/24 - 12:23
اصلا فرزندان زیر۲۵درصد ماموریت آموزشی ندارند که دیوان بخواد ابطال کنه


Reply
no
0
yes
8
1398/02/23 - 16:11
عاموووووو
کجایی؟؟؟
ماموریت آموزشی فرزندان جانباز ۲۵ درصد به بالا قطع شده!
همه رو بدبخت کردید .
خدا ازشون نگذره.

Reply
no
0
yes
13
1398/02/23 - 16:15
زندگیمون رو این دیوان عدالت اداری نابود کرد.
خدا لعنتشون کنه.

Reply
no
18
yes
1
شهرام
1398/02/23 - 20:29
با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای نوروزی و همکاران زحمت کش حضرتعالی. از اینکه زحمات زیاد این قشر عزیز جامعه به عهده شماست و حضرتعالی بدون وقفه پیگیر مشکلات این عزیزان هستید کمال تشکر را داریم. از اینکه با پیگیری هایتان به فکر ارتقاء تحصیلی ما هستین عرض خسته نباشید دارم خدمت حضرتعالی. باشد که در درگاه باریتعالی مورد قبول واقع شود. حقیر فرزند جانباز و دانشجوی دکتری

no
0
yes
17
وحید
1398/02/24 - 12:26
الان دقیقا برای چی سپاسگذاری برای اینکه ۸ماه گذاشته ملت رو سره کار؟


Reply
no
0
yes
1
...
1398/02/23 - 21:40
سلام فکر کنم بالا تبدیل به زیر شده .......تورو خدا مشکل مارو اول حل کنید بعد قوانین جدید وضع کنید .....

Reply
no
21
yes
3
هموطن
1398/02/23 - 23:07
سلام
زیر25% های مظلوم فرزندانشان نه ماموریت داشته اند و نه کمک هزینه شهریه .
استفساریه درصورتی رای میاره که فقط برای مجوز دارها باشه . از این به بعد توجیه نداره . چون فارغ التحصیل بیکار زیاد داریم و دولت نمی تواند نیرو استخدام کند و سپس بفرسته ماموریت تحصیلی !

no
3
yes
19
وحید
1398/02/24 - 12:21
این طرح برای فرزندان مظلوم ۲۵درصد به بالاوقطعا مجلس باهاش موافقت می کنه ومثله بقیه قوانینی نیست که زیر۲۵ بتونه برای بچه هاشون تصویب کنند چون زیر۲۵درصد مشکلی ندارند وتصویب این قانون برای زیر۲۵درصد موجب اعتراض گسترده مردم عادی می شود


Reply
no
11
yes
4
ایثارگر
1398/02/23 - 23:10
از دکتر نوروزی گرامی تقاضا می شود موضوع تبدیل بنیاد به وزارتخانه را به جدیدت بیشتری پیگیری کنید
تا وقتی پایه خراب باشد، هر طبقه ای اضافه شود . احتمالا ویرانی ساختمان بیشتر است

Reply
no
0
yes
0
سید
1398/02/24 - 10:42
سلام فکر کنم اشتباه شده منظورش بالای ۲۵درصد هس

Reply
no
0
yes
8
1398/02/24 - 13:22
بخدا زندگیم نابود شد
چرا اینقد طولش میدید؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا کاری کنید حقوقهای ماههای گذشته هم به دستمون برسه.
خیلی بدهکار شدیم.

no
13
yes
1
ناشناس
1398/02/24 - 14:47
خدا رو شکر کنید حقوق دارید شغل هم دارید
حالا با مرخصی تحصیل کنید مگه چی میشه ؟


Reply
no
0
yes
9
1398/02/25 - 09:13
ما چه گناهی کرده ایم که ماموریت آموزشی ما, یک شبه و بدون اطلاع قبلی حذف شد و باعث شد پدرم به کار کردن مضاعف جهت خرج دانشگاه من, روی بیاورد و دچار سکته قلبی گردد و بمیرد؟؟؟؟؟؟؟
هیچ وقت از شماها نمیگذرم
هیچوقت


Reply
no
0
yes
3
1398/02/29 - 10:32
فقط میتوانم بگویم خدا نبخشه که با زندگی ما بازی کردند.
همین

Reply
no
0
yes
4
1398/02/29 - 11:54
این جناب اصلا نمیدونه چی میگه
پدر ما رو درآوردن حالا هم چرت و پرت میگه





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.