شناسه خبر : 66050
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کودکان قربانی اول حملات تروریست‌ها به سوریه

کودکان قربانی اول حملات تروریست‌ها به شمال غرب حماة و پاسخ ارتش سوریه

حمله به حومه حماة

منابع آگاه از کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰ غیرنظامی سوری از جمله چند کودک در حملات موشکی تروریست‌ها به شهر سقیلبیه در شمال غرب استان حماة خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که در حملات موشکی گروه‌های تروریستی به شهر سقیلبیه در شمال غرب استان حماة، چهار کودک و یک زن سوری کشته شدند.همچنین در این حملات شش کودک دیگر مجروح شدند.

در مقابل، ارتش سوریه نیز با هدف قرار دادن مواضع عناصر مسلح در منطقه "کاهش تنش" در ادلب پاسخ حملات گروه‌های تروریستی را داد.

در همین راستا، یک منبع نظامی نیز به الوطن سوریه گفت که یگان‌های فعال ارتش در حومه شمالی حماة صبح یکشنبه فعالیت یک گروه تروریستی را رصد کرده که قصد عبور به محور "کفر نبوه" را داشتند و نیروهای ارتش در عملیات خود تمامی اعضای این تیم را به هلاکت رساندند.

این منبع افزود: ارتش با یگان توپخانه‌ای خود پناهگاه و مقر گروه‌های تروریستی در روستای "الهبیط" و "بداما" در حومه جنوبی و جنوب غربی ادلب را هدف قرار داد که این اقدام به هلاکت و مجروح شدن تعداد زیادی از عناصر تروریستی انجامید.

همچنین ارتش سوریه روز گذشته همزمان با هدف قرار دادن مواضع عناصر مسلح در حومه شمالی لاذقیه، استقرار گسترده نیروهای خود در این منطقه و به ویژه در اطراف روستای "کبانه" را آغاز کرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi