شناسه خبر : 66054
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید شاخص روحانی استان یزد

جلسه شورای بسیج استانی حوزه علمیه یزد

شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود

حوزه/ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد اظهار کرد: بر همین اساس، جلسه شورای بسیج استانی در خصوص تعیین شهید شاخص با حضور حجت ‌الاسلام گندمی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و حجت ‌الاسلام قره‌چاهی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار و پیرامون این موضوع بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم، شهید شاخص انتخاب و معرفی خواهد شد.

حجت ‌الاسلام حسینی‌راد خاطرنشان کرد: پس از معرفی شهید شاخص، زندگی‌نامه و آثار آن شهید در اختیار طلاب و علاقمندان قرار خواهد گرفت و ضمن تجلیل از خانواده بزرگوار شهید، مراسمی نیز حول محور شخصیت شهید شاخص برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi