شناسه خبر : 66071
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«ما ایستاده‌ایم» به روایت لشکر فاطمیون

رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت بخشیدن به حریم اهل بیت(ع) در این کشور آماده رزم هستند.

از 22 اردیبهشت ماه 92 که فاطمیون تأسیس شد تا امروز به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را از آن خود کرده‌اند. امسال فاطمیون شش ساله شد.

جدیت تشکیل فاطمیون از زمانی اتفاق افتاد که بحث تخریب قبر «حجربن عدی» به وقوع پیوست، همه جوان‌های مسلمان جهان از جمله این بزرگواران برافروخته و مستقیما وارد عمل شدند و از همان زمان مبارزات را شروع کردند. البته بسیاری از فرماندهان شهید فاطمیون در خاطراتشان اینگونه معرفی شدند که نزدیکی لحظه به لحظه تروریست‌ها به حرم حضرت زینب(س) و بی حرمتی به حریم اهل بیت(ع) آن‌ها را سراسیمه به سوریه کشانده و خواهان عضویت در فاطمیون کرد.

هرچند پایان حکومت داعش در سوریه اعلام شده است و به غیر از چند گروهک محدود از جمله جبهه النصره، تروریست‌ها قدرت چندانی در شهرهای سوریه ندارند، اما رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت بخشیدن به حریم اهل بیت(ع) در این کشور آماده رزم هستند و در راه‌ پاکسازی شهرهای مختلف از لوث تروریست‌ها همچنان شهید می‌دهند.

نماهنگ «ما ایستاده‌ایم» به مناسبت گرامیداشت ششمین سال تأسیس فاطمیون توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تهیه و منتشر شده است که در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi