شناسه خبر : 66080
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمجید فرمانده مسیحی عراقی از سردار «سلیمانی» و ایران

یکی از فرماندهان مسیحی عراق از سردار «قاسم سلیمانی» و مواضع ایران در قبال عراق تمجید کرد.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/24/714143_391.jpg

وی در ادامه افزود: سردار سلیمانی نزدیک بود بیش از سه مرتبه شهید شود. وی در زمان حضور داعش در خاک عراق کمک‌های بسیار زیادی به ما کرد پس چرا باید انکار کنیم چه کسی به ما کمک کرده است؟

الکلدانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از عراق حمایت کرد و نمی‌توانیم این را انکار کنیم و باید پاسخ درخوری به این حمایت بدهیم.

منبع: سومریه نیوز
اینستاگرام
سلام ، استراتزی و سیاست فرماندهان بزرگ ایران توانسته ایران اسلامی را در جهان به ابرقدرتی دارای استراتزی هدفمند و سیاستی متناسب با عظمت آرمانهای فرماندهان و ایثارگران و بزرگی مردم ایران تبدیل نماید که به این ترتیب توسط هیچیک از دشمنان دست یافتنی نیست.
تنها مشکل ایرانیان حضور عده ای بزدل و نو کیسه هستند که از طریق نفوذ در حکومت توانستند فقط جیفه دنیای خود را پر کنند اما هیچگونه افتخار و جذابیت مردمی ندارند و به زودی از ردیف مسولیت حکومتی با خواری طرد خواهند شد.
اثبات موارد یاد شده فوق اعزام ناو هواپیمابر آمریکا است که پس از شکست در تحمیل کنوانسیونها و ترغیب به مذاکره اکنون به تهدید نظامی روی آورده در حالیکه بخوبی میداند ارتش دنیا حریف ایرانیان نیستند و طعم تلخ شکستهای نظامی و نیابتی پی در پی در منطقه و نابودی 7 تریلون دلار را چشیدند لیکن به امیدواری ستون پنجم و غربگراهای داخلی مرتکب اشتباهی کشنده شدند تا یکبار دیگر اقدامات نظامی و تهدیدهای تو خالی غربیها با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد مورد تمسخر ملت قرار گیرد و بجای شماره تلفن ترامپ ، شماره تلفن الیکا ترامپ را خواستار شوند.
مثال معروفی است که رمستان میرود و رو سیاهی به ذغال میماند خلاصه اقداماتی که منجر به فشارهای معیشتی به مردم شده و مبالغی به جیب دلالان سرازیر کرد دارای مبدا و منشاء مشخصی هستند که عاقبت بسیار ناگواری برای عاملانش بدنبال دارد.
گرانی املاک بوسیله عده ای دلال بوده که ابتدا زمینهای بزرگ اطراف شهرها را مفت خریدند سپس املاک کوچک داخل شهر را با پرداخت بیعانه مختصر بدون انعقاد قولنامه و قرارداد به قیمت دو برابر نشان کردند و التهاب شدیدی در بازار مسکن ایجاد شد.
مشاوران املاک میگویند بیعانه ها در دستشان مانده و هرگز برای معامله به قیمتهای دو برابری مراجعه نکردند لذا رکود شدید مسکن در کانالی غیر ممکن وارد شده که ناشی از بی کفایتی مسئولان مربوط به بخش مسکن است و بزودی آوارهای بی کفایتی آنچنان بر سرشان خراب خواهد شد که بسیار دیدنی و شنیدنی میباشد.
چنانچه شهرداریها مجوز لازم برای ساخت در زمینهای خرده مالکان اطراف شهرها را صادر کنند میتواند تاثیر بسزایی در خنثی سازی خیانت دلالان زمین گردد.
اکنون طویله احشام در روستاها بعنوان خانه ویلایی بدون اتاق در مرحله سفت کاری در معرض فروش قرار گرفته که بیانگر اوضاع وخیم مسکن بویژه بی کفایتی مسئولان بخش مسکن است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi