شناسه خبر : 66089
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

پرداخت وام صندوق شاهد به ۶۰۶ خانواده ایثارگر

«هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگاران از پرداخت وام صندوق شاهد به 606 تن از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان از ابتدای سال 98 تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این وام بر اساس اولویت به جامعه ایثارگری واجد الشرایط پرداخت می‌شود.

مظلومی با بیان اینکه سال گذشته به 6 هزار و 249 نفر از ایثارگران عزیز استان وام صندوق شاهد پرداخت شده است، افزود: تلاش همکاران ما در این بخش این است که در سال 98 ایثارگران بیشتری از خدمات وام صندوق شاهد بهره‌مند شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: پیش بینی ما این است که در سال جاری به 7 هزار و 200 تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عضو این صندوق وام پرداخت شود.

مظلومی گفت: در حال حاضر 16 هزار و 114 تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران در صندوق شاهد عضویت دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: حل مشکل ایثارگران و توجه به دغدغه‌های آنان یکی از مهمترین اهداف سازمانی ما در مسیر خدمات رسانی مطلوب به این عزیزان است.   

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi