شناسه خبر : 66090
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 , 13:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت نویسنده جانباز نجف‌آبادی؛

خالق «اکبر کاراته» آسمانی شد

محسن صالحی حاجی‌آبادی نویسنده جانباز نجف‌آبادی که چندین کتاب همچون مجموعه آثار «اکبر کاراته» را از خود به یادگار گذاشته، روز گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج جراحت‌های شیمیایی، به دوستان شهیدش پیوست.

شهادت نویسنده جانباز نجف‌آبادی/ خالق «اکبر کاراته» آسمانی شد

محسن صالحی حاجی آبادی نویسنده جانباز نجف آبادی که چندین کتاب همچون مجموعه آثار «اکبر کاراته» را از خود به یادگار گذاشته، روز گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج جراحت‌های شیمیایی، به دوستان شهیدش پیوست. پیکر این جانباز، صبح امروز سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت در روستای حاجی آباد تشییع خواهد شد.


محسن صالحی سال ۱۳۴۸ در روستای نمونه کشوری حاجی آباد متولد شد و پس از گذراندن مقاطع ابتدایی و راهنمایی در همین روستا، وارد حوزه علمیه نجف آباد شد. ورودش به حوزه همزمان با آغاز دفاع مقدس بود و او از هر فرصتی برای حضور در جبهه استفاده می‌کرد.

آیت الله علوی بروجردی، حسینی خراسانی، صفائی و طاهری مازندرانی از جمله اساتید صالحی در حوزه علمیه محسوب می‌شوند.

صالحی بعد از پایان جنگ به دلیل مشکلات ناشی از عوارض شیمیایی، امکان اقامت در قم را از دست داد و در حاجی آباد ساکن شد.


«خواستگار ذلیل مرده (مجموعه داستان طنز نوجوان)»، «اکبر کاراته و خرش»، «آی بچه های ناز یک قصه از نماز»،«زری کوچولو» «بچه های بهشت»، «نماز شکوفه نور خدا»، «اگر نامهربان بودیم و رفتیم» «رقص سنگ»، «اکبر کاراته و فسقلی‌های شکمو»، «اکبرکاراته و خرش»، «اکبر کاراته و آقایون کچل» و «اکبرکاراته به تهران می رود» از جمله آثار این نویسنده در زمینه های طنز، کودک و رمان است که بیشتر آن ها با محوریت خاطرات دفاع مقدس تدوین شده اند.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi