شناسه خبر : 66105
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت خانواده شهدا از جانباز امر به معروف+ فیلم

گروهی از اعضای خانواده شهدای شاخص کشور به همراه جمعی از نمایندگان گروه دختران انقلاب به عیادت جانباز امر به معروف و نهی از منکر رفتند.

شب اول ماه مبارک رمضان همین امسال بود که  «امیر محمد رشیدی» بعد از اعتراض به سگ گردانی، از سمت صاحب سگ با ضربات چاقو مجروح شده و در بیمارستان بستری شد. او که از ناحیه ریه‌ها مجروح شده همچنان در بیمارستان حضرت رسول(ص) بستری و تحت نظر پزشکان است.

گروهی از اعضای خانواده شهدای شاخص کشور به همراه جمعی از نمایندگان گروه دختران انقلاب به عیادت این جانباز امر به معروف و نهی از منکر رفتند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن، پدر شهید محمدحسین حدادیان، پدر شهید مدافع حرم، رسول خلیلی، خواهر جاویدالاثر احمد متوسلیان و امیر عباسی، مداح اهل بیت(ع) نیز در این جمع حضور داشتند و ضمن دلجویی از آمر به معروف رمضان امسال و خانواده او، با اهدای انگشتر و تسبیح متبرک از اقدام او تجلیل کردند.

فیلم این دیدار که توسط گروه دختران انقلاب تهیه شده در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi