شناسه خبر : 66120
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق پرستاری افزایش می‌یابد

من فرزند شهیدم و مشکل دارم و به هر دری زدم بی فایده بوده و نتیجه نگرفتم، من کارمند رسمی وزارت بهداشت هستم و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد می باشم.

مشکلم این است که پست سازمانی به من نمی دهند تا مدارکم اعمال شود و با پست نگهبان دارم خدمت می کنم و مدارکم را اعمال نمی کنند و با دیپلم نگهبان هستم آیا قانونی هست که مدارک فرزند شهید رو اعمال کنند به کمیسیون ماده ۱۶ کرمانشاه مراجعه کردم و گفتند قانونی وجود ندارد که مدارک شنا اعمال شوذ و پست سازمانی بدهنذ و به نوعی دل بخاهیه و شکایتم کنی به جایی نمیرسد.

 -  متاسفانه بنیاد استانها و شهرستانها در زمینه حقوق قانونی ایثارگران کم سواد هستند و و نمی توانند مشاور خوبی برای آنها باشند ، این مشکل از بنیاد مرکز ناشی می شود . شما از همه امتیازات جانبازان به جز چهار موردی که در قانون برنامه  ششم آمده برخوردار هستید . اساس تحصیل و ماموریت آموزشی شما برای ارتقا سازمانی است و قانون آن را پیش بینی کرده است و اگر دستگاه اجرایی اقدام نکند ، کمیسیون ماده ۱۶ باید به شکایت شما رسیدگی و رای به نفع شما صادر کند .

 

اینجانب از رزمندگان با 12 ماه سابقه هستم آیا ۴۰۰ تومن اضافه حقوق به ما تعلق می گیرد ؟

- به کمک معیشت افزایش حقوق مانند کارکنان تعلق نمی گیرد ولی چون مبنای پرداخت کمک معیشت حداقل حقوق کارمندان است باید این حداقل که امسال بیش از یک و نیم میلیون تومان است به آنان پرداخت شود.

 

جانباز ۴۰ درصد قطع عضو هستم و حدودهفتصد هزار تومان به عنوان حق پرستاری دریافت می کنم سوالم این است آیا در سال جدید این مبلغ افزایش خواهد یافت؟

-  مبنای پرداخت حق پرستاری ، حداقل حقوق کارگران در هر سال است که توسط شورای عالی کار نهائی می شود . امسال هم حداقل حقوق کارگران افزایش یافته وبه تبع آن حق پرستاری نیز افزایش می یابد . بنیاد این افزایش را در فروردین عمل نکرد .

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اینجانب فرزند شهید متاهل از کار افتاده کلی شدم به علت بیماری ...وهیچ منبع درامدی ندارم ..۴ سال است که پرونده من در حق پرستاری است وجواب قانعی به من ندادن ..من فرزند شهید لااقل به بهزیستی ویا کمیته امداد معرفی کنید خواهشا پیگیر باشید ...از دامغان
باسلام.اینحانب‌‌ جنگزده‌ ،رزمنده،جانباز‌وبرادرشهید‌ هستم، اینجانب‌درروزهای‌اول‌جنگ‌مجروح‌ومتاسفانه‌ به‌علت‌سقوط‌خرمشهر‌ کلیه‌مدارک‌بالینی‌‌‌ازبین‌رفته‌ وتنها‌توانستم‌ از‌طریق‌پلیس‌ امنیت‌مجروحیت‌ خود‌راثابت‌کرده‌ولطف‌کرده‌ ومنت‌گ ذاشته‌۵%جانبازی‌دادند‌ ،درطول‌جنگ‌حداقل‌ سه‌مرحله‌دیگر‌‌دچارموح گرفتگی‌‌ودچلرعارضه‌شیمیایی‌شدم‌ مه‌ پزشک‌ مربوطه‌ بعدازانجام‌سی‌تی‌اسکن‌ واچ‌آرسی‌تی‌واسپیرومتری‌ شخیص‌دادکه‌شیمیایی‌شده‌ام،ونایجه‌۸/۲۴رادرگزارش‌ثبت‌کردتد، حاممنون‌میشم‌ضمن‌ارشاد وراهنمایی‌ درخصوص‌ حق‌پرستاری‌ ،بگویید‌ کع‌با‌اینکه‌حدود‌س سه‌سال‌دربخش‌اعصاب‌ وروان‌تحت‌‌نظرپزشک‌متهصص‌اعصاب‌ دربیمازستان ها‌ی‌مختلف‌بستزی‌ ونتیجه‌اینشد‌که‌دکتر‌گواهی‌صادرکردند‌ که‌ حتما‌ باید‌ تخت‌نظر‌نیاز‌ ومبرم‌به‌حداقل‌یک‌نوبت‌پرستار‌ دارم ،عنایت‌داشته‌باشیدکه‌علایم‌وعوارض‌موج گرفتگی‌وشیمیایی‌ام‌راپزشکان‌ اعصاب‌وروان‌،چشم‌ ،پوست‌،ریه،وپزشک‌ارتوپد‌ تایید‌کرده‌اند، فقط‌بگویید‌چکاربایدبکنم‌ که‌ بتوانم‌‌که‌بتوانم‌ اعضای‌کمیسیون‌وپزشکان‌ وبنیادراقانع‌کنم‌ ،وچه‌ مدارکی‌راباید‌ارایه‌دهم،مدارک‌بالینی‌‌ ویاخلاصه‌پرونده‌ سه‌سال‌گذشته‌موجوداست‌ اما‌مدارک‌همزمان‌ندارم ،تکلیفم‌چیست‌‌ مننون میشم‌راهنمایی‌کنید ،متذکرمیشوم‌ اینجانب‌پتج‌درصد‌جانبازی‌دارم‌وسال‌ نود‌بعد‌از‌تهیه‌ مدارک‌اولین‌بار‌به‌کمیسون‌تعیین‌درصد‌رفتم،یک بار‌دیگر‌هم‌به‌کیسیون‌بسیج‌رفته‌واعلام‌کردند‌که‌احرازشیمیایی‌ نامبرده‌فعلا‌مقدورنیست ،چنانچه‌مقدوراست‌ دراین‌مورد‌هم‌ راهنمایی‌فرمایید باتشکر‌جانباز‌دردمند‌
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi