شناسه خبر : 66130
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 , 17:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت ۳۰۵ فلسطینی از زمان آغاز راهپیمایی‌های بازگشت

شهادت ۳۰۵ فلسطینی از زمان آغاز راهپیمایی‌های بازگشت

image.png

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز بازگشت و شکست محاصره در شرق نوار غزه ۳۰۵ تن شهید و حدود ۱۸ هزار تن زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز بازگشت و شکست محاصره در شرق نوار غزه در سی‌ام مارس گذشته تا چهاردهم ماه جاری میلادی حدود ۳۰۵ تن شهید شده‌اند که از میان آنها ۵۹ کودک، ۱۰ زن و یک فرد مسن هستند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد: سه تن از امدادگران شهید و ۶۸۰ تن از آنها جراحت‌های مختلفی برداشته‌اند و ۱۱۸ آمبولانس به طور جزئی آسیب دیده‌اند، ۲ خبرنگار نیز شهید و ۳۶۵ تن از آنها نیز زخمی شدند.

بر اساس آمار این سازمان، ۱۷ هزار و ۳۳۵ فلسطینی در جریان این راهپیمایی‌ها زخمی شدند که از میان آنها ۳ هزار ۵۶۵ تن کودک، ۱ هزار و ۱۶۸ تن زن و ۱۰۴ تن از افراد سالخورده بودند.

فلسطینیان امروز (چهارشنبه) هفتادو یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) را زنده نگه‌ می‌دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi