شناسه خبر : 66171
جمعه 27 ارديبهشت 1398 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دغدغه های امروز یک جانباز ۷۰ درصد

سراندیب (جانباز هفتاددرصد) -  سلام علیکم خدمت همه عزیزان و بزرگواران؛ دیروز بعد از ظهر فرصتی پیش آمد و با صندلی چرخدار از بیمارستان ساسان واقع در بلوارکشاورز به سمت ضلع شمال غربی میدان ولیعصر و در ادامه شمال خیابان ولیعصر تا نزدیک سینما آفریقا رفتم. آنچه مشاهده کردم بسیار دردآور است هرچند که مدت هاست این وضع قابل رؤیت است ولی رفته رفته بیشر می شود. دستفروش هاى بسیارى را دیدم با میانگین سنی حدود ۲۵ سال از نوجوان تا میانسال، درحالی که کارشان کساد و به فاصله کمی از همدیگر بساط داشتند. زنان جوانی که با چند بچه قد و نیم قد، با نگاه عابرین، مشتاقانه تقاضای جذب مشتری را داشتند، دختران جوانی که به نظرمی آمد دانشجو باشند درحالی که ارزش اجناس بساط همگی آنها ناچیز و آن اجناس غیرضروری بودند، البته مذکرین نیز بساط داشتند ولی مؤنثین بیشر در معرض آسیب و خطر هستند. کاملا" مبرهن است بیشتر وقت و تربیت نسل آینده با مادران است. درست است که این وضع قبل از انقلاب هم دیده می شد، لاکن ادامه آن به سبب کوتاهی و نقصان و تنبلی و کج فهمی بخش قابل توجهی از مسئولین، بخصوص در سال هاى اخیر، با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، بسیار دردآور است و به اسم اسلام‌ و نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشته می شود.

غیرقابل انکار است که جمهوری اسلامی خدمات بسیاری، نه تنها به ایران عزیزتر از جانم بلکه به بشریت کرده است و اثباتش کاملا"مستدل و مستند است اما چرا نظام باید چوب ناتوانی کم و بیش سه قوا درطول دوران های مختلف را بخورد. یکی پس از دیگری اختلاس های کلان رو می شود درحالیکه مختلسین رانتخوار و وابسته به مسئولین هستند؛ جاسوسها مرتبا" پیدا می شوند، وزیر مسکن قبلی افتخار می کند که حقوق یامفت گرفته و حتی یک مسکن نساخته؛ حال آنکه رونق بازار مسکن می تواند قیمت افسارگسیخته مسکن را مهار نموده و باعث رونق کسب و کار و تولید در همه عرصه ها در کشور شود؛ دزد صندوق ذخیره فرهنگیان از طرف معاون رئیس جمهور ذخیره انقلاب خطاب می شود و دختر این دزد که نماینده مجلس است، آن دزدی را سهم پدرش از سفره انقلاب خوانده وبی اشکال می داند، نماینده دیگر مجلس که خانم است، حجاب برتر را ناصحیح می شمرد و چادری بودن خودش را از روی اجبار می داند. نماینده دیگر مجلس دست رئیس جمهور را می بوسد. آن نماینده دیگر مجلس عکس وزیر کشور را می بوسد.

خدا بیآمرزد معاویه و عمروعاص و عبیدالله بن زبیر و امثاللهم را! گویا دوباره زنده شده اند. چه برجام خوب و خوش یمنی! آن همه سرمایه که خرج ساخت و راه اندازی انرژی اتمی شد و آن همه هزینه که خرج تعطیل شدندنش و پر کردن قلب راکتوراتمی با بتن شد و حقوق های هنگفت و هزینه سفرهای خارجی‌ که از جیب این ملت و صدها سکه ای که به دست آقای رئیس جمهور نصیب مسئولین مربوطه شد و هزینه های هنگفتی که برای راه اندازی مجددا"آن صرف می شود و خواهد شد آیا جز از جیب این قشر فقیر و مستضعف دستفروش و امثالهم می رود واین ملت بزرگوار ایران عزیز باید جورش را بکشند؟

ای خوشا به حال شهداء و بدا به حال ما که زنده ماندیم تا چنین روزهایی را ببینیم که علی دوباره مظلوم است.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی سیدعلی ما را محافظت بفرما
خدایا خدایا از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا
آمین یا رب العالمین

ارادتمند سراندیب جانباز۷۰%

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام کسانی که از نزدیک با جانبازان نخاعی 70 درصد آشنا هستند بخوبی میدانند که آنها با فدا کردن جانشان انتظار داشتند حکومت اسلامی تمام و کمال تشکیل شود تا با اجرای قونین برگرفته از اسلام و سنت پیامبران و معصومین (ع) هیچ مسلمانی درمانده و محتاج نشود اما در جامعه اسلامی که حکومت اسلامی حاکم است متاسفانه عده ای نا مسلمان در پستهای حساس قرار گرفتند که بجز ضربه زدن به اسلام کار دیگری نکردند. جانبازان نخاعی از مشاهده کوکان کار که در سطلهای زباله دنبال روزی هستند بشدت نگران میباشند.
اکثریت جانبازان و خانواده های شهدا از شرایط حاکم در کشور بشدت معترض میباشند و خواهان اصلاح وضعیت و تغییر مسئولان لیبرال هستند اما همچنان برای جلوگیری از تضعیف نظام سکوت کردند.
امام جمعه محترم و انقلابی شهر مقدس مشهد در نماز جمعه این هفته نسبت به گرانی خرما در ماه مبارک معترض شد که چرا خرما بدون ارتباط با تحریم دشمن و ارز اینطور توسط دلالان گران شده و حکومت اسلامی نظاره گر چاپیدن مردم و پر شدن جیب دلالان است؟
البته باید به گرانی بی سابقه و مهندسی شده توسط دشمن در قیمت مسکن اشاره کنیم که بطور مستقیم صاحبان انقلاب یعنی مردم کوچه و بازار و مستضعفین را به بن بست خانه اجاره ای نشانده و عده ای دلال باعث افزایش قیمت زمینهای هکتاری و بزرگ اطراف شهرها شدند که همین نقشه توانست قیمت املاک داخل شهرها را بطور کاذب تا سه برابر افزایش دهد که بالطبع قیمت زمینهای هکتاری افزایش یافت تا دلالها ثروتمند شوند.
راهکار مسئولین سالهاست تعیین مالیات بر خانه های خالی بوده که هرگز قابل اجرا نبوده و شرایط مسکن روز به روز توسط بساز بفروشهای نفوذی در دولت بدتر شده است.
بهترین راهکار عملی که قادر است خیلی زود موثر واقع شود صدور مجوز ساخت و ساز برای زمینهای خرد زیر 200 و 300 متر است زیرا در حال حاضر قیمت اینگونه زمینها بسیار کمتر از زمینهای دارای مجوز ساخت است و مردم کم درآمد میتوانند اینگونه زمینها را خریداری کند. اکثریت مالکان زمینهای خرد فاقد مجوز ساخت کم درآمد هستند و فقط زورشان به اینگونه زمینها رسیده است. از این طریق شهرداریها نیز میتوانند درآمد مناسبی کسب کنند که در حال حاضر بعلت رکود ساخت و ساز بشدت دچار مشکلات درآمدی هستند تا حدی که از پرداخت حقوق کارگران ناتوان شدند.
مسئولین نفوذی بر تاثیر اندک تحریمها آنچنان نفت ریختند که باعث شدند تحریمها از اثر اندک تبدیل به بحرانهای معیشتی شود. اگر اینطور افراد دشمن و همدست با دشمن محسوب و مجازات نشوند فشارهای کاذب معیشتی بر مردم افزایش یافته و مطابق خواست و نقشه های شوم دشمنان با نظام و مردم پیش خواهد رفت.
پیروزیهای اخیر افتخار آمیز است اما حفظ معیشت مردم بسیار واجبتر است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi