شناسه خبر : 66172
جمعه 27 ارديبهشت 1398 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی باشکوه رزمندگان استان البرز برگزار شد

بیست و دومین گردهمایی سالانه رزمندگان دوران دفاع مقدس استان البرز دیروز با حضوری کم نظیر یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در شهر کرج برگزار گردید.

فاش نیوز -  بیست و دومین گردهمایی سالانه رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان البرز دیروز با حضوری کم نظیر در شهر کرج برگزار شد.

بیست و دومین گردهمایی سالانه رزمندگان دوران دفاع مقدس استان البرز دیروز با حضوری کم نظیر یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در شهر کرج برگزار شد.

این مراسم که روحانیان، سرداران، نمایندگان این شهر در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استان البرز و شهر کرج در آن حضور داشتند، چند ساعت قبل از افطار با ورود رزمندگان پیشکسوت به کانون جوانان شهر کرج در جنب پادگان سردار شهید شرع پسند، محل برگزاری این مراسم پر جنب و جوش و باشکوه  عملا" آغاز شد و با سخنرانی و و خاطره گویی ادامه یافت و پس از برگزاری نماز جماعت و صرف افطار، خاتمه یافت.

در این مراسم همچنین از رشادت ها و فداکاری های سی ساله سردار سرتیپ پاسدار «اسدالله ناصح» از فرماندهان دلیر لشکر 10 سیدالشهدا (ع) توسط سردار حاج «علی فضلی» ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز تقدیر و تجلیل ویژه به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از یازده پیشکسوت نمونه سال 1398 و یکصد پیشکسوت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi