شناسه خبر : 66203
شنبه 28 ارديبهشت 1398 , 15:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر والدین شهید «نجفی» در بهشهر

پیکر والدین شهید «محمدعلی نجفی» امروز در بهشهر تشییع خواهد شد.

 

پیکر پدر شهید «نجفی» در بهشهر تشییع می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر پدر شهید «محمدعلی نجفی» و همسرش ساعت 15:30 امروز از مسجد امام جعفر صادق (ع) بهشهر به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه بهشهر تشییع می‌شود.

بنا بر این گزارش، «علی نجفی» پدر شهید «محمدعلی (عیسی) نجفی» و همسرش عصر پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در منزل‌شان توسط قاتل یا قاتلین به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

طبق اعلام اورژانس بهشهر شاهرگ پدر شهید نجفی و همسرش زده شده و تلاش نیروهای امنیتی و نظامی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین ادامه دارد.

«علی محمد شاعری» نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تأسف‌بار اقدام کنند.

«سیدیونسی حسینی‌عالمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی به پرونده قتل پدر شهید نجفی و همسر این مرحوم خبر داد و گفت: پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار قرار داد و دادستان بهشهر به صورت مستقیم نظارت دارد.

وی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم و یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند.

اینستاگرام
لعنت خدا بر قوم گمراه وشیاد بی رحم .
جسارت به خانواده شهید در ماه رمضان ودهان روزه !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi