شناسه خبر : 66229
یکشنبه 29 ارديبهشت 1398 , 13:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چالش‌های توانبخشی خانواده‌ جانبازان اعصاب و روان

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اولین پنل مشورتی تخصصی «مراقبت مورد Case Managment» در قالب پروژه پژوهشی توان‌بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان خبر داد.

بررسی چالش‌های توانبخشی خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان

محمد اسماعیل علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه گفت: نخستین پنل مشورتی تخصصی «مراقبت مورد Case Managment» در قالب پروژه پژوهشی توان‌بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران در مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان بنیاد، روان‌پزشکان و روان شناسان و اساتید حوزه سلامت روان دانشکده علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند، چالش‌های حال و آینده توان‌بخشی مبتنی بر جامعه و خانواده جانبازان اعصاب و روان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: طرح پژوهشی یاد شده به سرپرستی جعفر بوالهری، استاد دانشگاه از اواسط سال گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi