شناسه خبر : 66237
یکشنبه 29 ارديبهشت 1398 , 17:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملاقات مدیر بنیاد گیلان با جانباز مقدسی

جانبازان ذخیره‌های الهی هستند

جانبازان ذخیره‌های الهی هستند

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، جانبازان را ذخیره الهی بر روی زمین برای بهره‌گیری از نعمات و برکات خداوندی دانست و گفت: خداوند جانبازان را در عالم خاک باقی گذاشت تا باب شهادت بسته نشود.
 

عبدالله پاکاری در عیادت از جانباز معظم «محمد مقدسی» در بیمارستان پارس شهرستان رشت، اظهار کرد: جانبازان بالاترین سرمایه خود را به قصد قربت برای رضای خداوند و امنیت کشور تقدیم و برای حفظ کیان کشور تا پای جان تلاش کردند.
 

وی با بیان اینکه جانبازان هشت سال دفاع مقدس سند جاویدان نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم و معزز آنان هستند، زیرا شما را قهرمانان واقعی خود می‌دانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، جانبازان را ذخیره های الهی بر روی زمین برای بهره‌گیری از نعمات و برکات خداوندی دانست و گفت: خداوند جانبازان را در عالم خاک باقی گذاشت تا باب شهادت بسته نشود. امروز نیز شاهد هستیم که جانبازان نه تنها در میدان‌های نبرد پیشتاز بوده‌اند بلکه در تمام صحنه‌ها با قدرت به فعالیت مشغول هستند و حتی در بعضی عرصه‌ها از دیگران نیز گوی سبقت را ربوده‌اند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi