شناسه خبر : 66242
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق ایثارگران را افزایش دهید!

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از عدم سنخیت حقوق ایثارگران با تورم انتقاد کرده و توجه دولت و مجلس را به وضعیت معیشتی جامعه ایثارگری خواستار شد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از عدم سنخیت حقوق ایثارگران با تورم روز جامعه انتقاد کرده و توجه دولت و مجلس را به وضعیت معیشتی جامعه ایثارگری خواستار شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید قاسم جاسمی نماینده ایثارگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات برنامه ششم توسعه در مورد افزایش مستمری ایثارگران و اجرای آن از ابتدای سال 96 یادآور شد: متاسفانه دولت در سال 98، بودجه ای برای اضافه کردن به حقوق ایثارگران لحاظ نکرده است. به خصوص ایثارگرانی که زیر 25% جانبازی دارند و همچنین افرادی که در شمول طرح معسرین قرار می گیرند، افزایشی برایشان پیش بینی نشده است.

وی اضافه کرد: اگرچه از لحاظ مکاتبات و پیگیری نمایندگان ایثارگر مجلس، پیش بینی هایی برای افزایش حقوق ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 شده بود، اما متاسفانه دولت و آقای نوبخت چیزی برای آنها قائل نشدند.

جاسمی نماینده ایثارگر مردم کرمانشاه ادامه داد: با وجود اینکه دو ماه از سال گذشته است اما  هنوز یک ریال به حقوق ایثارگران اضافه نشده است! و این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی جامعه هدف شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اصلاح بودجه و اختصاص ردیف اعتباری برای حل معضلات معیشتی ایثارگران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اخیرا چهار ماه برای بررسی مجدد لایحه بودجه، به دولت فرصت دادند درحالیکه دو ماه از این مهلت گذشته اما هنوز از بازنگری دولت خبری نیست.

نماینده مجلس دهم تصریح کرد: انتظار بنده به عنوان یک نماینده ایثارگر از دولت این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهد. درحالیکه در رابطه با بهزیستی و کمیته امداد شاهد این هستیم که با پیگیری و رایزنی ها، ممدجویان به حق و حقوق خود می رسند اما در مورد جامعه ایثارگری این امر تاکنون محقق نشده است.

جاسمی ادامه داد: بنده به عنوان عضوی از فراکسیون ایثارگران مجلس و رزمنده ای که 50 ماه در جبهه و جنگ حضور داشته است، انتظار دارم که دولت و مجلس در شرایط سخت معیشتی فعلی به فکر ایثارگران باشند، چرا که ایثارگران قهرمانان ملی هستند و در دورانی که کشور به آنها احتیاج داشت، با فداکاری و ایثار مسئولیت خود را به سرانجام رساندند و نباید امروز در پیچ و خم های زندگی آنها را گرفتار کنیم و توجهی نداشته باشیم.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متاسفانه درنظر گرفتن مبلغ 600 هزار تومان به عنوان حقوق با تورم فعلی سنخیتی ندارد و باید جبران شود، هرچند که در این خصوص نمایندگان ایثارگر درحال تلاش هستند تا بر اساس قانون، حداقل همان مبلغی که در برنامه ششم توسعه سال 96 (یک میلیون و 500 هزار تومان) پیش بینی شده است، به آنها پرداخت شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد در صورت ادامه بی توجهی دولت نسبت به افزایش حقوق ایثارگران، اقدام به ارسال نامه به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من نمیدونم واقعا آقای روحانی و نوبخت برای کشوری بنام ایران وحکومتی بنام جمهوری اسلامی و مردمش کار میکنند یا به نیابت ازطرف دشمن قراره هیچ نامی از ایثارگر و شهادت در ایران باقی نگذارند و باقی مانده نسل ایثارگر را نابودکنند من بارها زمانیکه هنوز وضعیت مالی خوبی کشورداشت نوشتم ۶۰۰هزارتومن پول آژانس سرویس مدرسه یک فرزند همین مسئولین نمیشود آنوقت حالا با این افزایش های ۱۰۰تا ۴۰۰ درصدی قیمت ها حتی اگر پیامبری با قدرت معجزه بودیم نمیتوانستیم زنده بمانیم با این حقوق هرچند همین رامپ کافی است همین موضوع را دست آویزقراردهد و به مسئولین بگوید ایثارگران خود را ازگرسنگی نجات دهید مبارزه با استکبار پیش کش
پس مردانگی را نردانگی ندانید و مردانه با ما نه بلکه صدای ما شوید خودرا گول نزنیم اگر صادرات نفت قطع شود حقوق حتی نیروهای مسلح هم که واجبترین ها هستند قابل پرداخت نیست چه رسد به کمک معیشت ما معسرین این همان نقطه آخر بی تدبیری دولت است یک دستاویز تبلیغی به دشمن خواهد داد پس خواهید دید نهایت تا شهریور
سلام ودرود خدمت رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس,که به فکر رزمندگان وایثارگران هشت سال,دفاع مقدس,هستید هرچن دولت بر علیه رزمندگان وایثار گران برخواسته ولی متسفانه توی این سی سال کسی که صدمه و زجر میکشه رزمندگان معسر هستن تو هیچ جای دنیا با کوهنه سربازان اینطوری برخورد نمیشه متسفم برای مسعولی که هر روز دم از ایثار وشهادت میزنه ولی در عمل بحش وفا نمیکنه.................؟
باسلام.دراین ماه رمضان که روزه هستم که حداقل شب آب خنک بخورم یخچال ندارم .ازبس ازبیرون یخ تهیه کرده ام خسته شدم.مطالبات مارونمیدن که بتونم یه یخچال برای خودم بخرم.این ازمعیشتی ما.چرادولت به مامیرسه نداره .
با این رفتار آقایان درقبال جانبازان معسر بدبخت آدم در دیندار بودن بعضی از مسئولین شک میکنه
سلام من خواب میبینم یا شما به اصطلاح نمایندگان از خواب بیدارشده اید!راستی دَم انتخابات مجلس هست وهمین باعث شده به اصطلاح نمایندگان همه شون بشن نماینده ایثارگر و دایه مهربانترازمادر آقایون خانم ها درطول3سال گذشته برای مظلوترین قشرجامعه چکارکردین کخ حالا سینه چاک جانبازان شده اید مارا بخیرشما خودفروختگان امیدی نیست لطفاًشر مرسانید یکی ازهزاران جانباز70%که نه تنها خودم که همسر وفرزندانم درطول بیش از33سال زجرکشیدیم دردکشیدیم رنج کشیدیم زخم زبان شنیدیم چاپیدن ها شنیدیم درطول 3سال گذشته بیش ازصدهاباردرهمین سایت وزین فاش نیوز گفتم ونوشتم از مشگلات ازشعارهای فریبکارانه اتان که باعث شدزخم وزبان ها بشنویم کجابودین تا حالا من خودم رو میگم اگراین روزگارنامرد رو میتونستم پیش بینی کنم غلط میکردم ازدواج کنم ودختری را پاسوزخودکرده وفرزندانم را بجای اینکه سینه سپرکنندوباصدای غرّابگویندمافرزندان مدافعینتان هستیم ولی متا
سلام.کاملادرسته وحق راگفتیدنزدیک انتخابات هست وآقایان بیادایثارگران افتادند.کجاست حرف تاعمل؟!
سلام.هنوزحتی ماده 38رابرای همه جانبازان اجرانکردند!بخشی اجراشده آنهم ناقص ..!اجرای ماده 38برای همه راخواستاریم.
سلام مسئولین شمارا با این ماه مبارک تکلیف ی مقطع رزمندگان مشخص کنید جان به لبمان کردین دوبا ره بر سر اجرا ی آن دولت تاریخ اجرای آن را ابلاغ کرده برای چه بار ایراد میگیرین اخه عدالت کجا رفته چرا سنگ می اندازید واگزارتان می کنیم به خدا به حق این شبهای قدر که نزدیک است
باعرض سلام، آقا سید قاسم جاسمی نماینده محترم مردم،مگر بنیاد به جانبازان و ایثارگران زیر بیست و پنج درصد حقوق هم میدهد،شمارا قسم به این ماه قرآن نظری هم به ما مستاجران و بازنشستگان بیندازید،شاید خدا ازشماراضی شود،بخدا شرمنده اهل و عیال هستیم.
سلام. الان.میان.ازحماسه.خرمشهر.خاطره.میگن.همان رزمنده.گان.بعدازبیست.هشت.سال.با.ماهی.۶۰۰تومان.زندگی.میکنند
اصلا به فکر رزمندگان بازنشسته نبوده ونیستید ویک موقعی باید جواب بهید چون همیشه این دنیا نزطتید پس بفکر اخرت باشید که چطور می خواهید جواب بهید
در این شرایط سخت معیشتی، کمک معیشت من مستاجر با سردرد هر روزه واعصاب داغون بایک فرزند دانشجو و یک فرزند دانش آموز را به صرف داشتن بیمه قطع کردند. نمایندگان محترم مجلس لطفا قوانینی که امتیازاتی را شامل ایتارگران میکند بگونه ای اصلاح و تصویب کنید که فقط کارکنان دولت را شامل نشود بلکه معادل آن نیز به ایتارگران غیر شاغل دولتی نیز تعلق بگیرد. به این عده از ایثارگران و جانبازان ظلم و اجحاف مضاعف شده است. مگر حقوق کارکنان دولت از بودجه عمومی تامین نمی شود؟ چرا ایثارگران غیر شاغل دولتی باید کاملا از این امتیازات یا معادل ریالی آن بی بهره باشند؟ آیا این عادلانه است؟ چرا هیچگاه نمایندگان ایثارگر مجلس از حق ایثارگران غیر شاغل دولتی حرفی به میان نمی آورند؟ چون اکثرشان کارمند دولت هستند؟ شمارا به خدا این حق مسلم ایثارگران غیر شاغل دولتی را پس از گذشت این همه سال، اداکنید،کمک معیشت که با کلی تحقیر و مشکل به عده ای از ایثارگران پرداخت می شود پیش کش.
سلام جناب جاسبی نماینده به اصطلاح ایثارگر مجلس چی شده همه نماینده ها ایثارگرازآب درآمدندجناب جاسبی همانطورکه مستحضریدبیش از570هزارجانبازاز1%تا70%داریم ازطرفی فرمایش دوستمان درست میباشدبرای افرادی که شاغلندحتّی 1%هم مزایای برایشان از سوی اداره،سازمان ونهادی که مشغول میباشددرنظرگرفته ولی برای جانبازان البته جانبازان واقعی زیر25%که شاغل نیستندهیچ حتّی برای جانبازان 70% بودجه دربنیادکم بیادالبته حداقلش ولی درواقع اختلاسهای که دربنیادشهیدصورت میگیردکمرجانبازان واقعی ،خانواده های معظم شهداءوآزادگان راشکسته وهرروز شرمسارترازدیروز پیش همسروفرزندان ازطرفی میدانم که میدانیدچون نزدیک انتخابات شده شمابه اصطلاح نمایندگان که درواقع مواجب بگیردولتیان بوده کاسه داغترازآش شده ایدوگرنه درطول 3سال گذشته اگرنگاهی به همین سایت وزین فاش نیوز بیاندازیدهیچیک ازنمایندگان حتی کلمه ای در دفاع ازجامعه هدف نزده اید برویدپی کارتان حنایتان رنگب نداشته وندارد،فاش نیوزیها دوستتان داریم چراکه خودرابدنیانفروخته همانطورکه امام بارها به مسئولین فرمودنددلبسته بدنیانشویدکه دلبستگی بدنیاسرآمدهرلغزش وگناهیست وچه خوب شما نمایندگان ودولتیان فرمایش امام رابجاآورده سرتان را میزنندپایتان درفرنگست پایتان را میزنندسرتان درفرنگست ،نماینده به اصطلاح ایثارگرکرمانشاه ماهاکه آفتاب لب بامیم وشایدفردایی رانبینیم ولی شماهم نزدماخواهیدآمدبقول معروف چون ازین دیردرگذریم باهفت هزارسالگان سربسریم،یکی ازهزاران جانباز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi