شناسه خبر : 66250
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر جانبازان، نماد صبر و استواری هستند

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی تصریح کرد: صبر و تقوای مادران جانبازان و پرستاری از فرزندانشان، آن‌ها را به گنجینه‌ و سمبل‌های صبر و استواری مبدل کرده است.

مادر جانبازان، نماد صبر و استواری هستند

عباس پورحسن با حضور بر بالین «سکینه حسنلو» مادر مکرم جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس «نجفعلی صلاحی»، ضمن عیادت از ایشان، گفت: صبر و تقوای مادران جانبازان و پرستاری از فرزندانشان، آن‌ها را به گنجینه‌ و سمبل‌های صبر و استواری مبدل کرده است.
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به نقش مهم مادران و همسران جانبازان اشاره داشتند و یقیناً این عزیزان در ثواب تمامی فعالیت‌های گذشته، حال و آینده جانبازان سهیم هستند و ان‌شاءالله خداوند متعال به آن‌ها اجر دنیوی و اخروی عطا خواهد کرد.
وی در عیادت با این بانوی فداکار تصریح کرد: اگر ایمان و اعتقاد راسخ به پروردگار در وجود تربیت‌یافته رزمندگان غیور اسلام در دامان پاک مادران نبود، این همه سال، توانمندانه کهنه زخم‌های یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس را تحمل نمی‌کردند.
گفتنی است، مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی صبح امروز یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 با حضور در بیمارستان امام رضا (ع)، با آرزوی صحت و سلامتی برای این بانوی گرانقدر در جریان روند درمانی و اقدامات انجام‌شده برای معالجه‌ ایشان قرار گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi