شناسه خبر : 66274
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات ایثارگران وزارت نفتی!

سید احمد محمدی - متاسفانه در وزارت نفت و شرکت های تابعه هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند.

ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.
 
مشکل دیگر ایثارگران مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

 مشکل دیگر کارمندان ایثارگر مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد عدم اجرای دقیق و کامل بخشنامه 2727.عدم اجرایی قانون معافیت تعدیل مدک تحصیلی ایثارگران.عدم اجرایی قانون یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران رزمنده دفاع مقدس. عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

 آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

باادب واحترام وارادت.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بسمه تعالي.
با كمال تشكر از برادر بزرگوارمان و سايت وزين فاش نيوز.
تمام گفته هاي بالا مورد تائيد همه ي ايثارگران ميباشد.و همه ي ايثارگران وزارت نفت از اين مشكلات در رنج و عذابند.تماس گرفتيم وزارت نفت در مورداجراي بخشنامه تعديل مدرك تحصيلي ايثارگران گفتند. مشاور و دستيار وزير نفت جلوي آن را گرفته است.گفتيم جناب آقاي ترابي رئيس تدوين و مقررات وزارت نفت دستور داده ايثارگران از محدوديت تعديل مدرك تحصيلي معاف هستند.و فورا بايد اجرايی شود.گفتند هم در وزارت نفت و بخاطر اينكه عضو هئت مديره شركت هاي صنايع پتروشيمي خليج فارس است.در آنجا هم جلوي كليه بخشنامه هاي مربوط به ايثارگران را گرفته است.
از كليه مسئوليني كه ارزش ايثارگران را ميدانند.خواهان پيگيري و رسيدگي فوري هستيم.با كمال تشكر
بنام خدا.
از کلیه مسولین متعهد و ‌دلسوز خاضعانه خواهشمندیم، به داد ایثارگران وزارت نفت بخصوص رزمندگان و شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی برسید‌.اجرکم عندالله
باسلام مدیر مجموعه یا اداره ای که بی دلیل ویا حتی با دلیل حریم یک ایثارگر زجر کشیده را می شکند در واقع از نظام جمهوری اسلامی حقوق می گیرد اما برای دشمن کار میکند وقدر ناشناسی میِکند که انشاا... اگر این روند را برخی مدیران که جسارتشان در این دولت بیشتر شده اصلاح نشوند به زمین گرم بخورند
یه مرد تو مملکت پیدا نمیشه جلوی این زنگنه را بگیرد حق و حقوق رزمندگان را پایمال شده به داد برسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi