شناسه خبر : 66291
سه شنبه 07 خرداد 1398 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه جمعی از ایثارگران شرکت ارتباطات زیرساخت به رئیس فراکسیون ایثارگران

جمعی از رزمندگان شاغل و بازنشسته شرکت ارتباطات زیر ساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ازسال نامه ای به رییس فراکسیون ایثارگران، خواستار بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر شدند.

فاش نیوز - جمعی از رزمندگان شاغل و بازنشسته شرکت ارتباطات زیر ساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ازسال نامه ای به رییس فراکسیون ایثارگران خواستار بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در این نامه با اشاره به مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران خاطر نشان شده است:

ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های ارزشمند جنابعالی همانگونه که استحضار دارید بر اساس جزء (۶) بند (ث) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه موضوع بهره مندی رزمندگان دارای حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر احکام کارگزینی مشمولین از ابتدای سال ۱۳۹۶ صادر گردید لیکن پس از تفسیر نادرست از قانون مذکور و ایجاد شبهه و نظریه مسئولان مربوطه احکام کارگزینی کارکنان رزمنده از تاریخ ۹۷/ ۱ / ۱ لغو گردید.

در ادامه نامه ایثارگران آمده است:

پس از پیگیری های به عمل آمده و تصویب قانون تفسیر جزء (۶) بند (ث) ماده مذکور در مجلس و تائید شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط رئیس جمهور جهت اجرا به دستگاهای دولتی، متأسفانه باز هم مفسران بجای صدور احکام کارگزینی رزمندگان از ابتدای سال ۹۷ (قطع حق قانونی آنان)، می خواهند رزمندگان دفاع مقدس را با تفسیر به رأی خود از این حق قانونی محروم نمایند.

رزمندگان شاغل و بازنشسته شرکت ارتباطات در این نامه با اشاره به برداشت های گوناگون از این قانون توسط مدیران دستگاه های دولتی یاد آور شده اند:

چرا باید فقط برای رزمندگانی که در سال ۹۶ احکام آنان صادر و تاکنون قطع نشده بهره مندی از یک مقطع تحصیلی بالاتر استمرار یابد لیکن جهت رزمندگانی که از ابتدای برنامه ششم احکام کارگزینی آنان صادر اما در سال ۹۷ قطع گردیده از تاریخ پاسخ استفساریه (سال ۹۸) احکام آنان صادر گردد. مگر قائون برنامه ششم برای دستگاه های اجرائی ساری و جاری نمی باشد؟ مگر یک قانون را چند گونه می توان تفسیر نمود؟! رزمندگانی که در سال ۹۶ از امتیازات مذکور بهره مند و در سال ۹۷ محروم گردیده اند و در طول سال ۹۷ بازنشسته شده اند و یا به رحمت ایزدی پیوسته اند، چگونه از حق قانونی تضییع شده خود بهره مند می شوند؟! مگر بین رزمندگان باید فرق ایجاد شود؟ پس مفهوم عدالت چه می شود؟

در پایان نامه ایثارگران تصریح شده است:

چرا باید اجازه داد افرادی با تفسیر نادرست و در شرائط و وضعیت موجود اقتصادی و ... در بین رزمندگان نارضایتی ایجاد کنند؟! آیا اینگونه تفاسیر و تضییع حقوق قانونی رزمندگان حق الناس محسوب نمی گردد؟

از شما و سایر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار حمایت حداکثری و اقدام عاجل در جلوگیری از تضییع حقوق قانونی رزمندگان دفاع مقدس را داریم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بله هنوز سه ماه از سال نگذشته است احکام ما را گیر داده اند و امضا نشده است حضرات میگویند بر سر تاریخ اجرای ان اختلاف دارند ترا به خدا اینقدر ایجاد نارضایتی در بین مردم نکنید ما رزمندگان ارتباطات از حق خودمان کوتاه نمی ایم تاریخ اجرای ان از سال 96 میباشد به دیوان عدالت مراجعه می کنیم و حق خودمان به حول قوه الهی میگیریم .
احسنت به ایثارگران شرکت ارتباطات ولی متاسفانه عمل نمی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi