شناسه خبر : 66303
چهارشنبه 01 خرداد 1398 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماد جانبازان شیمیایی «لاله زرد» است

سید کمال لوح موسوی جانبازان شیمیایی را به جهت تحمل دردهای ناشی از مجروحیت به لاله زرد تشبیه کرد.

نماد جانبازان شیمیایی لاله زرد است

سید کمال لوح موسوی دبیر جمعیت حمایت از جانبازان شیمیایی در ضیافت عاشقان ویژه جانبازان شیمیایی که شب گذشته در مجموعه سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: لاله سرخ نماد شهدا و لاله زرد نماد جانبازان شیمیایی است، زیرا این مجروحان درد‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته ۲ جانباز شیمیایی به نام‌های ابوالفضل فراهانی و پازوکی از اعضای هیات مدیره به شهادت رسیدند و در این روز جا دارد یادی از این شهدا بکنیم.

دبیر جمعیت حمایت از جانبازان شیمیایی ادامه داد: این تشکل، غیرسیاسی، غیر جناحی، غیرانتفاعی و غیردولتی است و هدف ما حمایت از جانبازان شیمیایی است و ما در این جمعیت هفت کمیته داریم که فعال هستند.

موسوی در تشریح فعالیت‌های این جمعیت گفت: هر ساله اردو‌های سلامت و تفریحی برای مصدومان شیمیایی در رامسر و مشهد مقدس برگزار می‌کنیم و ماهانه ۲ کاروان را به اردو می‌بریم که در این اردو‌ها جلسه هم‌اندیشی، خاطره‌گویی و بحث توانبخشی را داریم. در این اردو جانبازانی از سراسر کشور با خانواده‌های خود  شرکت می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi