شناسه خبر : 66313
چهارشنبه 01 خرداد 1398 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان در تامین داروها با مشکل مواجه هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: ایثارگران و جانبازان در تامین یک سری داروهای خارجی که در قرارداد بیمه تکمیلی نیامده با مشکل مواجه هستند.

حسین رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت درمان ایثارگران گفت: برخی داروها و تجهیزات همانند تخت، ویلچر، عصا، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و... چون در قرارداد با بیمه نیست خود بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی تهیه آن‌هاست.

وی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان در تامین یک سری داروهای خارجی که در قرارداد بیمه تکمیلی نیامده با مشکل مواجه هستند که البته برای حل این مشکل روش‌هایی نیز پیش بینی شده است. با توجه به اینکه از نظر اعتباری دستگاه‌های دولتی با مشکلاتی مواجه هستند قسمتی از این مشکلات به تامین اعتبار مربوط به بیمه تکمیلی جانبازان مرتبط است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر عنوان کرد: برای بیمه جانبازان از اوایل سال گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم و هنوز نیز این مشکل به طور کامل برطرف نشده اما در حال پیگیری هستیم.

وی همچنین بیان کرد: تامین اعتبارات مربوط به مسکن از دیگر مشکلاتی است که متقاضیان بسیاری ثبت نام کرده‌اند و نمی‌توانیم جوابگوی این افراد باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: در سال گذشته به حدود 100 نفر تسهیلات پرداخت شده اما براساس آنچه ثبت سیستم شده بالغ بر یک‌هزار نفر منتظر وام مسکن هستند که با این روند تخصیص اعتبار نمی‌توانیم به زودی جوابگوی متقاضیان تسهیلات مسکن باشیم.

وی بیان کرد: بسیاری از مسکن‌های ایثارگران نامناسب هستند و بیش از 30 تا 40 سال ساخت هستند که باید مناسب‌سازی شوند.

رزمی گفت: شاید بسیاری از ایثارگران مسکن داشته باشند اما اغلب آن‌ها فرسوده و قدیمی هستند که در خور و شایسته این عزیزان نیست.

وی عنوان کرد: در شهرستان کاشمر 1821 نفر جانباز و 130 نفر آزاده داریم.

انتهای پیام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi