شناسه خبر : 66322
چهارشنبه 01 خرداد 1398 , 17:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مادر خبرنگار شهید حسین ضامن در زاهدان

پیکر مادر خبرنگار شهید حسین ضامن در زاهدان تشییع شد

 

 

  پیکر مرحومه فاطمه سلمانی مادر شهید حسین ضامن خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه با حضور شماری از مدیران و مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خبرنگاران و اصحاب رسانه در زاهدان تشییع و در بهشت محمد رسول الله (ص) این شهر خاکسپاری شد.

 

 

عباس پالاش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شادروان فاطمه سلمانی در سن 77 سالگی براثر کهولت سن دار فانی را وداع کرد.

پیکر مادر شهید گرانقدر دفاع مقدس حسین ضامن بر دوش خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم شهرستان زاهدان تا بهشت محمد رسول الله تشییع و در قطعه اصحاب شهدا به خاک سپرده شد.

حسین ضامن متولد بهمن 1339 در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 62 با ورود به خبرگزاری جمهوری اسلامی قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ای که در آن نفس می کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی اش شد.
شهید ضامن از خبرنگاران مسوولیت پذیر، متعهد،‌ وظیفه شناس و کوشا خبرگزاری جمهوری اسلامی در فروردین 1365 برای تهیه خبر از ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان ایران اسلامی عازم جبهه های حق علیه باطل شد.
این شهید والامقام 25 اردیبهشت 1365 در منطقه فاو به هنگام تبادل آتش در عملیات والفجر هشت از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم سومین روز رحلت مادر شهید حسین ضامن روز جمعه سوم خرداد ساعت 16 تا 17 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان مصطفی خمینی غربی خیابان فرهنگ جنب خانه معلم برگزار می شود.
مدیر عامل و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی با ارسال پیامی در گذشت مادر خبرنگار شهید حسین ضامن را تسلیت گفتند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi