شناسه خبر : 66335
پنجشنبه 02 خرداد 1398 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوم خرداد روز ناامیدی دشمنان ایران

سوم خرداد روز ناامیدی دشمنان ایران اسلامی بود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به سالروز حماسه بزرگداشت فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد روز شکرگزاری و امیدواری مردم ایران در مقابل یاس و ناامیدی بعثی ها و تمام دشمنان انقلاب اسلامی بود.

 حجت الاسلام هادی عسکری روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مسولان کشوری و لشکری برگزارش شد، افزود: طبق آیات قرآن کریم جبهه حق همیشه دارای 2 خصلت صبوری و شکیبایی در زمان سختی ها و بحران و شکرگزاری و قدردان در زمان موفقیت و پیروزی هاست، اولین که در فتح خرمشهر شاهد آن بودیم شکرگزاری رزمندگان اسلام بود.

وی در ادامه به یاس و ناامیدی دشمنان در روز سوم خرداد سال 61 اشاره کرد و اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی با امید به خدا بود.

حجت الاسلام عسکری مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر را داشتن فرهنگ، ایثار و شهادت دانست و گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ما در همه عرصه ها پیروز و موفق خواهیم شد که باید در جامعه نهادینه شود تا استقلال، آزادی و نظام حفظ شود.

او در ادامه از صبوری و شکیبایی خانواده های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: زمانی که دشمنان کشور ما را تحریم و تهدید کردند مردم با صبر و شکیبایی سختی ها را تحمل کردند و با مقاومت و ایستادگی پیروزی ها و حماسه ها را رقم زدند.

ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس 230 هزار شهید، 600 هزار جانباز و 40 هزار آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز، هزار و 600 تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در مراسم غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه اقشار مختلف مردم، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان نیز حضور داشتند.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi