شناسه خبر : 66338
پنجشنبه 02 خرداد 1398 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سینماهای شهر با ترافیک اکران فیلم‌ها

آخر هفته پربار سینماهای شهر با ترافیک اکران فیلم‌هاسینماهای شهر با هجوم و ترافیک فیلم‌های سینمایی مواجه شده‌اند و علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به سینما بروند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

 سینماهای شهر با هجوم و ترافیک فیلم‌های سینمایی مواجه شده‌اند و علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به سینما بروند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند، همچنین سینماهای تحت پوشش امور سینمایی استان اصفهان به علت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی علیه‌السلام از ساعت 19:00 روز جمعه 3 خرداد تا پایان روز دوشنبه 6 خرداد تعطیل خواهند بود.

سینما قدس

در لیست اکرانی فیلم‌های سینما قدس «سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «متری شیش و نیم» به چشم می‌خورند؛ این فیلم‌ها از ساعت 10:30 شروع می‌شوند و تا ساعت 23:00 ادامه خواهند داشت، در این میان سینما فلسطین هم نیز فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «تگزاس2» را به اکران در می‌آورد، در این سینما فیلم‌ها از ساعت 10:30 الی 23:00 بر روی پرده نقره‌ای خواهند بود.

 سینما سپاهان

سینما سپاهان فیلم‌های «سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «زندانی‌ها» را از ساعت 10:30 الی 22:45 به اکران در می‌آورد؛ علاقه‌مندان و سینما دوستان می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها با تهیه بلیت و انتخاب فیلم مورد علاقه خود به این سینما بروند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

 پردیس سینمایی چهارباغ

پردیس سینمایی چهارباغ میزبان فیلم‌های «سامورایی در برلین»، «نبات»، «تگزاس2»، «متری شیش و نیم» و«چهار انگشت» خواهد بود؛ ساعت شروع این فیلم‌ها از 10:15 است و تا 23:59 ادامه خواهد داشت، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها در ساعت‌های مشخص شده به این سینما بروند و به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

 پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

برنامه‌های اکرانی این سینما «به دنیا آمدن»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «پیشونی  سفید3»، «چهار انگشت»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش و نیم» و دو فیلم از هنر و تجربه با عنوان «خواب آب» و «انیمیشن پا کوچولو» است؛ در این سینما فیلم‌ها از ساعت 10:35 شروع می‌شوند و تا ساعت 23:15 که ساعت پایانی فیلم‌ها است ادامه خواهند داشت.

پردیس سینمایی ساحل

در پردیس سینمایی ساحل فیلم‌ها با عنوان‌های «به دنیا آمدن»، «تولدت مبارک»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «پیشونی سفید3»، «چهار انگشت»، «زندانی‌ها»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش و نیم» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «یه‌وا» اکران خواهند شد، علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند با انتخاب فیلم مورد علاقه خود در این سینما از ساعت 10:15 الی 23:59 اوقات آخر هفته خود را این‌گونه بگذرانند.

معرفی فیلم

فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگان محمد احمدی در ژانری هنری و اجتماعی ساخته شده است؛ این فیلم برای افراد بالای 12 سال سن توصیه شده است، در این فیلم هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی و رضا جاوید نیا و دیگر بازیگران نقش آفرینی کرده‌اند، موضوع این فیلم «زن و شوهری در آستانه میان‌سالگی برای ادامه مسیرِ زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند» است.

 جدول فروش

در صدر جدول فروش هفتگی فیلم‌ها، فیلم سینمایی «تگزاس2» به چشم می‌خورد؛ این فیلم پس از گذشت 5 هفته در 172 سینما بیش از 2 میلیارد و 160 میلیون تومان فروش داشته است، پس از آن فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» دومین رده در جدول فروش هفتگی است، این فیلم پس از گذشت 2 هفته در 131 سینما بیش از 1 میلیارد فروش داشته است.

 

منبع: بلاغ
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi