شناسه خبر : 66354
جمعه 03 خرداد 1398 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام استاندار مازندران به مناسبت سوم خرداد

«احمد حسین‌زادگان» در پیامی حماسه آزادسازی خرمشهر را الگویی بزرگ برای نسل‌های آینده در راستای صیانت از مام وطن و ناموس و کیان کشور دانست.

حماسه سترگ آزادسازی خرمشهر الگویی بزرگ برای نسل‌های آینده است

 «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پیامی سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به ملت قهرمان ایران اسلامی و مازندارن ولایی بویژه همه افتخارآفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا تبریک گفت. ‎

متن این پیام به شرح ذیل است:

سوم خرداد نه یک روز و مناسبت تقویمی بلکه یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و یادآور حماسه ای ماندگار، خاطره انگیز و پرافتخار برای ملت غیور و با عظمت ایران است که با حمیت، دلاوری و از خودگذشتگی، برای بازپس‌گیری خاک عزیز ایران و حفظ وجب به وجب این نقشه پرغرور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

حماسه سترگ و شگرف آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد، که در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ثبت شد و عملیات غرورانگیز بیت المقدس را با خود در تاریخ مقاومت ایران اسلامی جاودانه کرد، مانند عطری آسمانی در خیال و خاطره همه ایرانیان عزیز و فداکار خوش نشسته است و الگویی بزرگ برای نسل‌های آینده در راستای صیانت از مام وطن و ناموس و کیان کشور خواهد بود.

سوم خرداد و روز تاریخی فتح خرمشهر به ایران و ایرانی حیاتی دوباره داد و شکوه ایثار و از خودگذشتگی را در سایه رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی به سطحی از شکوه و عظمت رساند که نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس، روز غرورانگیز و پرافتخار سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران، تبریک می‌گویم و از خداوند قادر متعال، برای ملت ایران، توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi