شناسه خبر : 66372
شنبه 04 خرداد 1398 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت روز دزفول

به همت هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول و به منظور تجلیل از مقام شهدا و مقاومت و ایستادگی مردم ایثارگر این شهر، محفل نورانی و قرآنی با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و شخصیت های محلی برگزار گردید.

فاش نیوز - به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد، روز دزفول، محفل انس با قران در زینبیه شهرک شهید منتظری برگزار گردید.

به گزارش همکار ما از خوزستان، جانباز هفتاد درصد، نخاعی فریدون غلامی در خصوص برگزاری این محفل قرآنی گفت: به همت هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول در شب هفدهم ماه مبارک رمضان، برای تجلیل از مقام شهدا و مقاومت و ایستادگی مردم ایثارگر دزفول اقدام به برگزاری این محفل نورانی و قرآنی با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و شخصیت های محترم محلی نمودیم.

غلامی در زمینه چگونگی مراسم افزود: سال های پیش ما به مدت سه شب مسابقات قرآنی برگزار می کردیم. اما امسال بخاطر سیلی که استان خوزستان را فرا گرفت فعالیت های ما نیز تحت الشعاع آن واقع شد و فقط در یک شب از حضور قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم فیض بردیم.

وی در خصوص سطح برنامه ها شرح داد: علاوه بر موارد ذکر شده، ما یک مسابقه قرآنی مجازی هم در سطح کشوری برای نوجوانان و جوانان برگزار کردیم و در نهایت بر اساس قرعه کشی، به منتخبین جوایزی اهدا شد.

لازم به ذکر است جانباز غلامی از جانبازان فعالی است که در پرونده فعالیت هایش چندین یادواره و همایش شهدایی ثبت شده است و در حال حاضر نیز عضو گروه پیگیری جانبازان نخاعی خوزستان و دبیر اجرایی کنگره جانبازان نخاعی خوزستان می باشد.  

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi