شناسه خبر : 66392
شنبه 04 خرداد 1398 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدالم را به دایی شهیدم تقدیم کردم

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی تکواندو گفت: روزی که تیم محبوبم، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، دقیقا همان روز مدال نایب قهرمانی مسابقات جهانی را به من اهدا کردند.

متولد منطقه چهار استان البرز هستم، از 6 سالگی تکواندو را آغاز کرده ا م و امروز بیش از 10 سال است که در این رشته فعالیت می کنم، برادر بزرگترم مشوق اصلی من برای فعالیت در این رشته بود و سال ها زیر نظر مرحوم صبا معصومی تمرین کردم و در واقع موفقیت هایم را مدیون مرحوم معصومی هستم، خوشحالم که سرانجام بعد از این همه سال در شیاپچانگ منچستر توانستم با کسب مدال نقره مسابقات جهانی آرزوی مربی عزیزم را برآورده کنم و روح او را شاد کنم.

این گوشه ای از صحبت های مهلا مؤمن زاده بانوی 17 ساله تکواندوی ایران است که در بیست و چهارمین آوردگاه بزرگ جهانی موفق شد به عنوان دومین دختر ایرانی در رشته تکواندو به فینال مسابقات جهانی تکواندو راه یابد. دختری که پس از رفتن به روی سکوی قهرمانی مدال خود را تقدیم به دایی شهید خود کرد.


گفت وگوی ما با مهلا مومن زاده را در ادامه می خوانید:

** ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.
- من مهلا مومن زاده متولد
منطقه ۴ استان البرز هستم و از ۶ سالگی تکواندو را در کرج آغاز کرده ا م. صبا معصومی اولین مربی من بود که ۶ سال زیر نظر او تمرین کردم، اما متأسفانه وی به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت. در واقع تکواندو را او به من آموخت و پس از سال ها فعالیت نزد این مربی به اردوی تیم ملی نونهالان راه یافتم.
برادرم مشوق اصلی من در تکواندو بود


** مشوق شما برای ورود به این رشته چه کسی بود؟
- برادرم برای مقطع کوتاهی در رشته تکواندو فعالیت می کرد و تا کمربند قرمز نیز فعالیت کرد اما پس از آن تغییر رشته داد. در واقع او مشوق اصلی من بود ...

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi