شناسه خبر : 66399
شنبه 04 خرداد 1398 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توقعات خود را کمتر و منطقی تر کنید

مرتضی قنبری وفا - مشکل بزرگی که امروز آحاد جامعه را فرا گرفته، عدم تخصیص اعتبارات در دستگاه های اداری و دولتی است، مانند تخصیص اعتبار به افزایش حقوق ها و دستمزدهاست و مشکل، آقای نوبخت نیست بلکه دولت آقای روحانی است با انبوه مشکلات به سبب نبود اعتبار است.

 امروز دولت با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و سایر امور متکی به درآمدهای خزانه داری و مشکلات ناشی از تحریم ها، به صورت قطره چکانی بودجه تخصیص می دهد. امروز کمی بی انصافی است از دولت توقعاتی که حق مسلم ماست فقط انتقاد کنیم و نق بزنیم. امروز مانند روزهای جنگ است، یعنی ایران در برابر دولت های غربی تک و تنهاست. آقای روحانی صراحتا" گفتند امروز هم جنگ است و باید دولت و ملت با هم متحد باشند، تا ما برنده و فاتح جنگ حق و باطل باشیم.

 آقای نوبخت به عنوان نماینده تام الااختیار دولت، حرف های آقای روحانی را تکرار و بر آن مصر است. اگر می خواهیم مانند پایان 8 سال دفاع مقدس پیروز این میدان باشیم، باید و حتما" باید سطح توقعات خود را پائین بیاوریم. فقط این را در نظر داشته باشیم که عده ای کثیر از آحاد جامعه، نسبت به من و شما با مشکلات کمرشکنی دست و پنجه نرم می کنند.

برای مثال رزمندگان معسر یا جانبازان زیر 25 درصد با ماهی 600 هزار تومان چگونه خود و خانواده خود را تامین می کند و منصف باشیم در شرایط فعلی اگر بخواهند 10 هزار تومان به این مبلغ اضافه کنند برای دولت به راحتی قابل انجام نیست و برای دولت به سختی مقدور است.

 متاسفانه قشر اقلیت مرفه جامعه هیچ قدمی برای حل مشکلات مردم برنمی دارند و اگر دقت کرده باشید برای امداد به سیل زدگان نوزوز 98 همین مردمی که از قشر پائین جامعه بودند نسبت به کمک و امداد به سیل زدگان پیش قدم شدند و قشر مرفه همچنان به درآمد زدایی برای خود اقدام می کردند و هیچ کمکی به این مردم مصیبت زده انجام ندادند.

 بیدار باشید دشمن به دنبال کوچکترین رخته برای اختلاف مردم و حکومت است و حتی برای این نیت پلید، سرمایه گذاری کرده و می کند و تا وقتی که مردم با دولت، نظام یا حکومت، فرقی نمی کند، همدل و همزبان باشند، دشمن سرافکنده، نا امید و بازنده این میدان خواهد بود؛ مانند فرجام فتنه، که سران فتنه  روسیاه شدند.

باز برای مثال در ماجرای تروریستی خواندن سپاه از سوی ایالات متحده آمریکا ملت، دولت و تمام اقشار پا به میدان گذاشتند و یکدست و یکپارچه از سپاه، فرزند خلف نظام و انقلاب حمایت کردند که دشمن اصلا چنین پیش بینی نکرده بود و سرخورده شد.

 در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آنچه که حضرت امام (ره) آن را پایه و اساس قرار دادند، نظام مردم سالاری دینی نامیده شد و حرف اول و آخر را مردم می زنند، پس چه خوب است بار دیگر، مانند آنچه در 40 سال انقلاب شاهد بودیم مردم تمام قد از دولت حمایت و در خور وضعیت زندگی خود، سطح توقعات خود را کمتر و منطقی تر بنمایند تا آنچه دولت در حمایت از قشر آسیب پذیرتر بتواند بهتر عمل کند.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نمیدانم چرا این کثری بودجه همیشه شامل حال رزمندگان معسر میشود ولی برای افزایش حقوقهای نجومی هیچ مشکلی نداریم
ارز 4200برای واردات غذای سگ ........
طبق قانون حق همه رزمندگان این است که حداقل حقوق را دریافت کنند
و بتوانند معیشت خانواده خود را تامین کنند و حقشان است که بیمه درمان پایه داشته باشند و مشمول وام مسکن شوند
ولی اتاق فکر دشمنان ایران پیوسته در حال ضعیف نگه داشتن رزمندگان بوده و هست زیرا هنوز هم از شیران ایران می هراسد.
و می داند که شیر شیر است، اگر چه حالا پیر است
جایگاه رزمنگان دفاع مقدس ابتدا به لحاظ معیشتی سپس بهداشت و.........بایستی مستثنی از سایرین باشد .
"شهروند ویژه" معنایش بایستی در عمل باشد .بعلاوه ایثارگران توقع زیادی ندارند .به دنبال یک زندگی شرافتمندانه فراخور منزلت معنوی خودشان هستند که اغلب انان مستضعف باقی مانده اند .
با سلام
ایران کشور بسیار ثروتمندی است و منابع درامدی بسیار بالایی دارد بخاطر همین امریکا در جنگ اقتصادی شکست می خورد .
ولی در حال حاضر بین ایثارگران تبعیض و بیعدالتی بسیار بالا است .
رزمندگان و جانبازان زیر 25% که در جبهه ها حضور داشتند محروم از حداقل ها !
برخی از اقشار بصورت نا متعارف غرق در تسهیلات و رفاه! ( ان هم برخلاف سایر کشورهایی که سابقه جنگ داشته اند )

من اگر جای آقای نوبخت بودم امسال حقوق همسران ازدواج کرده شهدا را افزایش نمی دادم و بجای ان کمک معیشت رزمندگان را به حداقل حقوق می رساندم
چون گروه اول دارای خانواده و سرپرست هستند و هم اکنون در رفاه بسیار بالا
و لی رزمندگان کم درامد بدون بیمه و بی حقوق ، در حال حاضر حتی غذای خانواده اشان را هم نمی توانند تامین کنند .
در جنگ اقتصادی باید خیلی سریع روش ها و پرداخت ها اصلاح شود.
و عدالت بین ایثارگران برقرار شود
سلام جناب قنبری وفانکنه شماازمامستضعفین نیستین احتمالاًاز دولتیانین که سنگ دولت فریبکار رو به سینه میزنین،هموطن
باسلام خدمت دوستان وقبولی عبادات در ماه مبارک رمضان برادر قنبری حرف شما متین لاکن اکثر مردم از وضعیت دولت خبر دارند اما بعضی فاصله عمیق طبقاتی که گاها بین دو برادر شکل گرفته مردم را دلچرکین نموده . لذا دولت محترم باید در حل این مهم کوشش کند
آقای نویسنده تشریف ببر کتاب های لیبرال های مکتب نیاوران را بخوان
که در این مکتب نجومی بگیران می شوند ذخیره انقلاب و رزمنده و جانباز معسر بدبخت باید در مشکل دارو و درمان و معیشت گرفتار باشد تا بمیرد
سلام.سوال همه مااینه..ازدولت ومسوولین بایدپرسیدآیاجانبازان وخانواده های شهداء ووالدین شهیدبایدجبران کم بودبودجه هاو مشکلات اقتصادی کشوررابدهند؟؟؟
یادمان باشد که پیام شهیدان وملت ما : وانقلاب ما دفاع از محرومین ومستضعفین بوده وهمه برنامه ریزهای مملکتی با الویت به این قشر باستی صورت پذیرد .که نماینده وتجلی این محرومین در ایثارگران 8 سال دفاع مقدس تبلور یافته.
در انقلاب اسلامی ما نبایستی طبقه ای مرفه وبدون درد وطبقه ای دیگر محروم وضعیفتر ایجاد گردد..
به نظر من ادامه این نابرابری وفربه تر شدن اغنیا وضعیف شدن فقرا بزرگترین آفت برای جامعه ماست .
کشور ما از هیچ تهدیدی شکست نمی خورد ,ولی از استمرا ر فاصله طبقاتی بیشتر.
چون ستون هر نظام و حکومتی بر مبنای عدالت استوار می گردد.
سلام دوست عزیزمرم ازبی عدالتی های درجامعه مسولیین ناراحت کهستنداگرواقع اوصاعی اقتصادی طبق فرمایشات شماخوب نیست بایدبرای همه یکسان باشدپس این اختلاس هاوفیلم های آقازاده هاچی میگن چرادلارهای بی حدوحساب رابه عده ای خاص میدهندچرابرای خودشان حقوقهای نجومی داستان دامادوزیریادختروزیرقبلی دروع هست چرابعداز40سال هنوزمسولیین صحبت ازسختی وجنگ وتحریم میکنندولی خودشان دربهترین شرایط زندگی هستتدواقعاآمریکادشمن ملت ایران هست ولی فرزندان مسولیین چرابه همین کشوردشمن سفرمیکنندجناب باوفااگردریک خانواده مشکل اقتصادی هست اولین نفرپدرخانواده خودش بیشترین سختی هاراتحمل میکندولی درکشورمااینطوری نیست مردم ازعدم مدیریت صحیح وبی عدالتی هاگله دارنندبله همه میدانم شرایط سخت هست آیااین تحریم وسختی شامل چه قشری ازکشورشده ویلاهای چندمیلیاردی فقط برای مردم پولدارکشورهست خودمسولیین درچه وصعی هستتدیک پراید50میلیون تومان شده چه قشری ازجامعه بایدسواربشونندمردم ایران بعداز40سال هنوزبایدازسطل آشغال چیزی بردارنندحق مردم این هست کلیه خودرابفروشندبله همه میدانیم جنگ اقتصادی هست ولی چرافقط برای قشرضعیف جامعه یک بازیگرسینماجهت نمایش فیلم یک رزمنده جنگ چندصدمیلیون تومان دریافت میکندیک فوتبالیست همینطورولی حقوق یک رزمنده یایک کارگرمظلوم راندارن بدهنددردادن مالیات ازافراددرامدکم گرفته میشودولی ازقشرهای خاص گرفته نمیشودانواع واقسام بودجه گیردرکشورایجادکرده اندخواهش میکنم ازکلمه نق زدن استفاده نکنیداگرقرارهست که مست گیرن هرانچه هست گیرن اگرواقعانیست برای همه نباشدچرامانمیخواهیم قبول بکنیم مدیریت اداره کشورضعیف هست همین یارانه الان پولدارهابیشتریارانه دریافت میکنندواقعادولت ومجلس قادرنیستنددرست برنامه ریزی بکنندطرف توولنجک حتی اگرمستاجرهم باشدنیازندارد چند میلیون نفرازخیابان انقلاب به بالایارانه میگیرنندکه نیازندارنندحقوق بالای 5الی 10،20میلیون نیازبه این مبلع دارنندولی متاسفانه بعداز40سال هنوزعده ای هستتدکه درچندجامسولیت دارنندفقط مکان گرفتن حقوق وپاداش آنهاتغییرمیکندبنده هم برای نطام ورهبری وملت وکشورم حاصرهستم همه چیزراتحمل بکنم ووظیفه خودم میدانم قرارشدخصوصی سازی بشودآیادرست کانجام شد
باسلام باید بگویم اقای قنبری وفا کم کردن توقعات را اول از دولت مردان و اقا زادهایشان که در فرنگ در حال عیش نوش میباشند شروح کنند نه از ما دوما این دولت مردها به ما میگویند بگید مرگ بر فلانی در حالی که با بودجه این مملکت بچه هایشان در امریکا در حال خوشگذرانی میباشند لطفا اقا زادهایشان را از فرنگ اورده واماده شهادت کنند
آقای مقصودی ، با عرض سلام و ارادت
برادر من اینکه هر زمان و در هر بحثی از آقازاده ها سخن می کنیم دیگر این بحث به کلی (لوث) شده است.
اینکه آقایان و آقازاده ها چه گلی به سر ما می زنند ، برای همه مشهود است ، اما تکلیف ما چیست؟
آقای مقصودی ، تمام بحث یکطرف ، من و شما باید چه کنیم؟ دست روی کیبورد ببریم و فقط و فقط بگوئیم تمام مشکلات ما آقا زاده ها هستند ، آیا مشکلی حل می شود؟
ما تکلیف داریم تا پای جان از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم .
حالا عده ای روش زندگی خودشان را اینگونه قرار داده اند ، حداقل اون دنیا باید جوابگوی هر سنت یا دلاری باشند که از خزانه ملی دزدیدند ، بله دزدیدند ، چون دزد جماعت مرام و معرفت دارد ولی این قوم از کفار بدترند.
آقای مقصودی ، بنده هم مانند سایرین دلم از این قوم ، خون و دل چرکین است ، اما به صرف شعار و دشنام این معضل حل نمی شود.
در آخر از همه عزیزان تمنا دارم تن به تکلیف خودی دهند تا این مملکت روی آرامش و آسایش را در خود ببیند. والسلام
سلام ، کاملا حق با شماست زیرا طبق آمارهای رسمی از درآمد دولت طی سال 97 دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار بشکه نفت خام صادر شده و درآمدهای دولت بیش از 10 برابر بوده و علیرغم اینها درآمدهای صادرات غیر نفتی که مردم را در مشکلات گرانی و معیشتی فرو برده و افزایش عجیب قیمت دلار و خودرو و سکه و غیره که غیر مستقیم به جیب سیاست گذاران پولی واریز شده هزاران درآمد فرعی مثال انواع جریمه ها و عوارض و مالیات و سود وام بانکها و غیره که همین مقدار برای اداره یک کشور بسیار مرفه و ثروتمند کافی است و کشورهای غربی اعتراف کردند، از سوی دیگر شواهد بیانگر درآمدهای بسیار کلان از خزانه در قالب اقتصاد مقاومتی که هزاران میلیارد بودجه را برای اشتغال روستایی به هزینه گرفتند که هیچگونه نشانی از هزینه شدن بودجه های نجومی در روستاها مشاهده نمیشود همچنین کمکهای عظیم و تلاشهای قدرتمند سپاه پاسداران در صدها پروژه بی نظیر را اضافه کنیم لذا وجود مشکلات بیشمار معیشتی و اقتصادی و ادعای کسری بودجه و ظاهر نشده در انظار عمومی خنده دار است زیرا کار مردم از گریه گذشته است.
برخی افراد همچون رسانه های زنجیره ای با اینگونه ادعاهای غیر واقعی و همسو با ادعاهای دشمنان که حکایت از رفاه مطلق ایشان و بی اطلاعی از وضعیت وخیم اقتصادی و معیشتی مردم دارد برای خودشان از طریق اینگونه دروغهای شاخدار آب و نانی تهیه کردند در حالیکه همین اصلاح طلبان و تعدادی از مسئولان از این طیف که در خواب و توهمات قدرت سیاسی به خیال خودشان بوسیله قدرت سیاسی عده ای را روی کار آوردند بطور کامل اصلاح طلبان و لیست امید را شکست خورده و بی کفایت معرفی کردند و از آن عده که حمایت کردند قطع امید نمودند حالا چطور شده که کاسه داغ تر از آش شروع به بخار کرده است و مردم را در مقابل مطالبات قطعی و کاملا بحق که مورد تایید تمام اندیشمدان و دانشجویان و طلاب و علما و مراجع و رهبر معظم انقلاب قرار گرفته متهم به نق زدن کنند ؟؟؟؟
اگر افرادی از کاسه شکسته و ماست ریخته در جنگهای مختلف و تورم بهره مند شدند و زندگی را بخوبی و خوشی و سفرهای خارجی و تسهیلات و رانتهای دولتی و خلاصه رفاه کامل و مطلق بسر بردند لازم است حداقل در طیف مخصوص خودشان اظهار نظر کنند و از طرف ایثارگران دردمند و مظلوم و عمدتا بدهکار ادعا و خطابی را نسبت به مردم مطرح نکنند زیرا ایثارگران و احاد ملت شریف ایران پیرو و مقلد رهبر معظم انقلاب میباشند که در حقیقت تنها شخصیت و مقامی که میتواند بطور مستقیم مردم مسلمان و شیعه را مورد خطاب و امر و نهی قرار دهد فقط امام امت و رهبر معظم انقلاب میباشد در غیر این صورت سوء تفاهم و ادا در آوردن است...
آقای قنبری وفا آیا تا بحال فقر را احساس کرده اید؟
آیا تا کنون شده از غم نداری شب تا صبح نتوانی بخوابی؟
آقای قنبری وفا تا کنون شرمنده زن و بچه شده اید؟
برادر من بچه از بی پولی درک و شناختی ندارد یعنی نمی فهمد پدرش ندارد 2 عدد تخ مرغ (گوشت نخواستیم) بله دو عدد تخم مرغ کنار سیب زمینی آب پز سر سفره ببیند.
آقای قنبری وفا حرفهای شما از شکم سیری است و غم بی نانی ندارید.
برادر اگر مغز و عمق فقر را میچشیدی هرگز نمی گفتی توقع خود را کم کنید. بنده توان خرید نان خالی را حتی ندارم /
آیا این توقع من بیجاست؟
شما را می سپارم به خدای خودتان و وجدان آگاهتان
پس حق من و خانواده ام چه میشود ؟ چون زیر 25 درصد هستم یعنی 15 درصد و با حقوق ماهی 600 هزار تومان زندگی می کنم.
بیائید حقوقم را نصف کنید چون میخواهم توقعم را کمتر کنم . راضی میشوید؟
دیگر حرفی ندارم و هیچ توقعی هم ندارم . پس حالا می شوم یک ایرانی وطن پرست
آقا محسن سلام
آقا محسن خیلی بی انصافی کردید.
در کل شما مطلب بنده را درست درک نکردید و به خطا رفتید ، ولی برای روشن شدن ذهن اذعان عمومی سئوالاتی نمودید که نمی توانم بی تفاوت از آن عبور کنم.
آقا محسن بنده هم زمانی فقر استخوان سوز را تجربه کردم.
اطراف من هستند کسانی که در فقر مطلق زندگی می کنند ، مانند برادرم که زمانی وکیل پایه یک دادگستری بود و با 55 سال سن که بعلت دو سکته زمینگیر شد، همسرش او را ترک کرد و اکنون با داشتن دو دختر نوجوان بواسطه 15 درصد جانبازی با مبلغ ماهیانه 600 هزار تومان گذران زندگی میکند.
من هم با داشتن فرزند تحصیلکرده بیکار توان آن را ندارم تا به اندازه نیاز، او را ساپورت کنم ، چون من هم مشکلات خودم را دارم.
آقا محسن رسمش نبود با این عبارات بنده را با نیش و کنایه مورد الطاف خود قرار دهی.
منظور من ئر مطلبی که نوشتم آحاد جامعه بود که نسبت به ناتوانی های دولت ، سطح توقع خود را متناسب با شرایط نمایند و توقعات نابجا نداشته باشند که بار مالی دولت کم شده و توان پیدا کند به قشر آسیب پذیر کمک کند.
محسن خان مرا به خدای خودم واگذار کن که هر کجا کوتاهی کردم پاسخگو باشم
اما بخدا در حق من بی انصافی کردی .
با اینحال از آنجایکه برایم مسلم است شما منظور مرا به درستی درک نکردی و عجولانه قضاوت کردی هیچ کدورتی از شما نداشته و برای شما بهترین آرزوها را از خداوند منان خواستارم
آقای قنبری وفا باسلام مجدد
حق با شماست و من یک عذرخواهی به شما بدهکارم.
راستش خیلی تند بودم و مطلب شما را درک نکردم.
آقای قنبری وفا فقط به دل پاک شما نیاز دارم که بنده را ببخشید . مرا کسی نمیشناسد و این چند خط هم بایگانی می شود اما شما را همه می شناسند و معتبر هستید.
دیگر حرفی نمانده . خداحافظ برای همیشه
آقای قنبری وفا باسلام مجدد
حق با شماست و من یک عذرخواهی به شما بدهکارم.
راستش خیلی تند بودم و مطلب شما را درک نکردم.
آقای قنبری وفا فقط به دل پاک شما نیاز دارم که بنده را ببخشید . مرا کسی نمیشناسد و این چند خط هم بایگانی می شود اما شما را همه می شناسند و معتبر هستید.
دیگر حرفی نمانده . خداحافظ برای همیشه
باسلام
کار خوبی کردی قلب برادر دینی خودت رو خشنود نمودی .چه خوب است همه تعاملات ما این گونه صمیمی باشد واشتباه خودمان را قبول کنیم .
.چون انصافا جناب قنبری السابقون هستند.
طبق مندرجات ایشان هم سابقه رزم وجانبازی در نوجوانی در کارنامه دارند .
وهم برادر شهید والا مقام می باشند .

ومتوجه شدم برادر ایشان هم جانبازند .
جدای از آن فردی منطقی , واز ادب وقلب زلال وپاکی بهره مند هستند .
و به ریز ودرشت مسایل مملکت احاطه واشراف دارند .
اگر گاهی توصیه ای می کنند در عوض نقدهایی هم دارند واز ضعفا ودوستان ایثار گر فاقد درآمد حمایت می کنند .
بنده کمتر کامنتی از ایشان سراغ دارم که درآن جوانب مختلف ووشاید نکاتی نقد به کار نبرده باشند.
از روی نوشته های ایشان ,قضاوت می کنم وارتباطی ندارم .
برای همه کاربران آرزوی توفیق دارم .


سلام در خصوص فرمایش دوستم عرض شودشماکه میفرماین این آقا وآقازاده ها دیگه لوث شده اتفاقاً بدبختی مامردم ازهمین به اصطلاح آقاها وآقازاده هاست که درواقع بایستی نام تازه بدوران رسیدهاوگدزادها نامیدشان دوست خوبم میدانی همین گدازادها درهر روز هرماه وهرسال چندین میلیارد دلارپول مردمیکه بدنبال روزیشان سرشان درسطل های زباله هاست کلیه بایستی بفروشندآخه چقدرمیتوان شرمنده همسروفرزندان شداگرنیست بایستی برای همه نباشه واتفاقاً دولتیان ونمایندگان بایستی به اندازه یک کارگرحقوق بگیرندکه خودبهترمیدانی جدای از حقوق ازچه مزایاوامکاناتی بهره جسته وبدتراینکه بخاطرموافقت اصولی یامجوزدادن بانک وموُسسه واحداث کارخانه بدون اینکه ریالی سرمایه گذاری کنندچون ازرانت استفاده میکنند50%ازآن نماینده ای میشودکه ازرانت استفاده کرده ازطرفی دوست خوبم دولت تنهافروش نفت روبه سرملت میزندبه قول یکی ازدوستان که درعسلویه مشغول بکارمیباشدمیگویدفقط تنها درآمدارزی وریالی عسلویه بیش از100میلیون نفررابه بهترین شرایط زندگی میتونه ساپورت کنه واما عرض شود جدای ازنفت،گاز ومعیانات گازی،پتروشیمی ،معادن شامل گوگرد،ذغال سنگ،سنگ آهن،مس،روی،منیزیوم ،تتانیوم ،اورانیوم ،خاک رُس،خاک آلومنیوم،معادن سنگهای قیمتی شامل طلا،نقره،فیروزه وهزاران معادن دیگرکه من وشما نمیدانیم،انواع آبزیان که بهترین نوع خاویاردنیا را ایران داردآیاتابحال رنگش را دیده ایم وخیلی منابع خدادادی دیگرکه دنیا اذعان داشته که ایران به تنهای خودیک قارّه هست ازاین همه نعمات خدادادی تنهادخواری وخفتش ازآن 90%مردم ودر راًسشان جانبازان واقعی،خانواده های شهداء وآزادگان که هم بایستی شرمنده خانواده باشندهم هرروزشاهدزخم وزبان ونیش وکنایه کوفیان که مملکت را خوب چاپیده ایدوفکرمیکننددرجیب هریک ازجانبازان یک شیرنفتدهست که هروقت خواستندبفروشندوتهمت های ناروا که کاردردولت فقط ازآن فرزندان شماها خودم رادمثال میزنم روفرزندم درمعتبرترین دانشگاههای این کشوردرس خوانده وهردونفربیکارند البته ازقبیل فرزندان بنده بسیارولی جای تاًسف دارد چه مردم نمک نشناسی داریم البته همه نه ولی بیش از70%روی اهل کوفه روسفیدنموده اندعجیبست دست وپاهای بریده شده را نمی بینندولی شعارهای فریبنده دولت معاویه صفت را بجان ودل خریده وخداوندقادردتوانا لعنت کندهم خضراتی که برصندلی های تکیه زده اندکه بر روی خون شهدا ودست وپاهای بریده شدهرقرارگرفته ولی معاویه صفتانه گفتار میکنندوهم لعنت برنوادگان اهل کوفه خوبست که هنوزقرنی ازدفاع نگذشته ای لعنت خدابرشماکوفیان بجای اینکه خودرابدهکارجانبازان واقعی خانواده شهداوآزادگان بدانیدطلبکاردانسته ،امیدوارم به روز ماگرفتارشدیدقطع نخاعی شده وبر روی ویلچرها نشسته دست وپا ازدست بدهیدتاشایدآنوقت بفهمیددرطول بیش از3دهه چی برماوخانوادهایمان گذشته راستی تایادم نرفته هنوز باب شهادت وجانبازی واسارت بازست عراق وسوریه درانتظارتان آنوقت شماکوفیاندهم ازمزایای مابهره مندگردید ان شاءا...البته اگرمردیدیاعلی،جانبازدردورنج کشیده وبه ستوه آمده ازدست دولتیان معاویه صفت ونوادگان اهل کوفه ،امیدکه به خواسته تان برسید.
مگه ما۴۰سال تحریم نیستیم؟!انقلاب کردیم.....!چی فکرمیکردیم...چی شد!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi