شناسه خبر : 66400
شنبه 04 خرداد 1398 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کدام خدمت دارویی به ایثارگران؟!

محمدرضا مهدی خانی - خبر: داروخانه های شبانه روزی در خدمت ایثارگران

...
 جناب آقای عباسپور عزیز! شما فرمودید که به ادارات کل استان ها مراجعه کنیم و لیست داروخانه های مجازی که با ایثارگران و بنیاد شهید قرارداد دارند بگیریم، خیلی لطف کردید، من هم همین کار را انجام دادم.

 مثلا یکی از داروخانه های شبانه روزی، داروخانه شبانه روزی رسالت در فلکه پنجم فردیس، کرج است.

وقتی به ایشان مراجعه کردیم برای درخواست داروها، متصدی داروخانه اصلا منکر می شود که همچین قراردادی با بنیاد شهید یا بیمه دی نداشته و ندارد.

 در هر صورت فقط سرکارمان می گذارند و مجبوریم داروها را آزاد بخریم، بیمه دی هم که فاکتور می بریم حالا حالاها پرداخت نمی کند!

به خدای احد و واحد همه هزینه ها را هم قرض می کنیم. شما را به کسی که می پرستید فکری به حال جانبازان و ایثارگران بکنید.

خیلی ممنون از پیگیری که انجام می دهید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام بنده جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج وبیماری خونی صعب العلاج خونی ولاپاراتومی های متعدد و ترکش های در سر مهره های گردن شکم پهلو وکوتاه کردن روده خانه نشین و تنها درآمدم کمک معیشت ناچیز است با این همه گرانی چرا بعضی ها کار می کنند و دوتا حقوق که حدودا ششی یا هفت برابر حقوق جانبازان کمک معیشت بگیر استخوانها نشین که حتی یک حقوق درست به من وامثال من تعلق نمی گیره ولی کسانی که هم توانایی کارکردن دارند دوتا حقوق بگیرن پس یک دفعه کار کنین این همه فرق بین دو برادر ندارین و این همه کمیسیون حالت اشتغال سلیقه‌ای و گرفتن وقت و هزینه حداقل یک حقوق کامل که بخدا درآمدم یک گدا سر خیابان از من بیشتر و بعد از دوسال فقط چهارصد تومن به حقوق من اضافه شده یعنی دراین دوسال کمترین حقوق جانبازان کمک معیشت بگیر داده می‌شود چقدر فرق چقدر بی انصافی این بدترین شرایط برای کمک معیشت بگیر در سال نود هشت است که بااین حقوق دوسال رنگ گوشت ندیدیم پس ما برای یک هدف جانباز یا شهید دادیم پس چرا این همه فرق یکی حقوق جانبازان کمک معیشت یکی حقوق حالت اشتغال
سلام ، دوست عزیز با شما همدردیم بطوری که در تمام طول مجروحیت از شب آزاد سازی خرمشهر هزینه های درمان ویزیت و داروها را شخصا پرداخت کردیم و برای خانواده نیز هیچگونه تسهیلات درمانی وجود نداشته است لذا از مسئولان بنیاد سوال میکنیم چرا طوری برنامه ریزی کردند که ایثارگران از پزشکان و داروخانه های طرف قرارداد فراری هستند و تلاش میکنند مراجعه نکنند مگر در صورت ضرورت و ناچاری که از عهده هزینه درمان بر نیایند.
بنیاد فقط مشغول آمار سازی شده و با خدمت رسانی به ایثارگران بویژه خدمات درمانی جانبازان کاری ندارد. یک قرارداد نیم بند برای بیمه نیمه تکمیلی با بیمه خودشان بستند که هیچوقت خودشان زیر مجموعه خودشان را باز خواست نمی کنند.
بیمه ایران خیلی خوب بود اما بنیاد آنقدر بازی درآورد تا ایثارگران راضی شدند بیمه ها به بیمه دی منتقل شود.
اینها سیاست بازی با ایثارگران است که عاقبت گریبانگیرشان خواهد شد زیرا از قدیم گفتند یکبار جستی ملخک .... خلاصه هیچوقت در روی یک پاشنه نمیچرخد و عدالت کار خودش را میکند و توجهی به سیاست بازی و آمار سازی ندارد.
التماس کردن لازم نیست برادر!خدمت به ایثارگران وظیفه ی این آقایان است!اگرقانون اجرانمیشه!ازضعف آقایان است!والبته خیانت!و...
با سلام یک سوال
چه فرقی بین جانبازان ارتش و بسیج و سپا وجود دارد ؟
جانبازان ارتش در صورت شاغل بودن هم از محل کار حقوق دریافت میکنند هم از ارتش
اماجانبازان بسیج و سپا فقط از محل کار
این چه عدالتی است که بر جانبازان روا میکنند ؟
مگر جانباز ارتش و سپاه و بسیج با هم تفاوتی دارند ؟
یکی جواب بده ببینیم مشکل از کجاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi