شناسه خبر : 66404
شنبه 04 خرداد 1398 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لوازم بهداشتی مصرفی جانبازان نخاعی توزیع می‌شود

بر پایه این گزارش، این اقلام مربوط به سهمیه پاییز و زمستان سال گذشته و سهمیه بهار سال جاری جانبازان نخاعی می باشد که در حال توزیع است.

فاش نیوز - با پیگیری مستمر توسط انجمن جانبازان نخاعی، اقلام بهداشتی و مصرفی جانبازان قطع نخاعی تهیه و در حال توزیع می باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، به دنبال قصور بنیادشهید در تهیه و توزیع لوازم مصرفی بهداشتی جانبازان و کمبود و عدم توزیع بموقع آن بین جانبازان نخاعی کشور و ایجاد نارضایتی فراوان بین این عزیزان و به دنبال جلسات متعدد انجمن جانبازان نخاعی با مدیران بنیاد و انعکاس این موضوع، بالاخره با تخصیص اعتبار و خرید لوازم بهداشتی مورد نیاز جانبازان توسط شرکت متُد، این لوازم در حال توزیع و ارسال به درب منازل جانبازان می باشد.

بر پایه این گزارش، این اقلام مربوط به سهمیه پاییز و زمستان سال گذشته و سهمیه بهار سال جاری جانبازان نخاعی می باشد که در حال توزیع است.

جانبازان معززی که نیاز فوری به لوازم خود دارند نیز می توانند با شماره تلفن انباز شرکت 02122948007 الی 8 تماس و درخواست ارسال خارج از نوبت را اعلام نمایند.
 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام وعرض ادب ،حضرات لطفاً وظیفه اتان را رسانه ای نکنیدفکرنکنیدکه دوست ودشمن میگن خوب خدا خیرتون بده اینرو بدونین جز لعن ونفرین چیزی برای خودنخواهید خریدچرا که همانطورکه اشاره داشته وظیفه اتان بوده وهست اینکه در بوق وکرنا کرده خودرا خوار کرده اید یکی از هزاران جانباز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi