شناسه خبر : 66457
سه شنبه 07 خرداد 1398 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط خوزستانی های مقیم مشهد برگزار شد:

مراسم روز خرمشهر و دزفول در مشهد مقدس

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و همچنین ۴ خرداد، «روز مقاومت و پایداری، روز دزفول»، توسط خوزستانی­‌های مقیم مشهد در این شهر مقدس برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و همچنین 4 خرداد، «روز مقاومت و پایداری، روز دزفول»، توسط خوزستانی­‌های مقیم مشهد در این شهر مقدس برگزار شد.

برپایه این گزارش، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و همچنین 4 خرداد «روز مقاومت و پایداری، روز دزفول»، مراسم بزرگداشتی توسط خوزستانی­‌های مقیم مشهد دیروز در  ساعت 17:30 در تالار شهر واقع در میدان شهدا مشهد برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده معظم شهدای و پیشکسوتان خوزستانی دفاع مقدس حضور خواهند داشت، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و فرمانده تیپ 33 المهدی در دوران دفاع مقدس و سردار سرتیپ پاسدار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و همچنین دکتر بصیری پوربرادر شهید گرانقدر  ریس شورای سابق شهر مشهد  به ایراد سخن  پرداختند.

پدر و مادر شهید علیرضاذ عبایی در حاشیه این نشست اعلام کردند که به حضرت آقا سلام برسانید و تنها آرزوی ما ملاقات با حضرت آقاست و بگویید تا آخر پشتیبان ولایت هستیم.

گفتنی است این مادر شهید در دوران دفاع مقدس در ستاد پشتیبانی شهر شوشتر و خرمشهر حضور فعال داشته است.

پدر شهید هم در در دوران دفاع مقدس چشم هایش را از دست داد و هرگز حاضر نشد که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد و گفت که من با خدا معامله کرده ام و خطاب به جوانان نیز اظهار داشت هرگز پشت ولایت را خالی نکنید و این پدر شهید خودش فرزند شهید نیز می باشد که ایشان همزمان با عملیات کربلای پنج در اثربمیاران هوایی در حال جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه، در شهر شوشتر به قافله عاشورایی شهدا پیوستند.

لازم به ذکر می‌باشد برادر این مادر شهید، شهید بسیجی، «مهدی امان الله پور» نیز تنها یک روز مانده به اعزام به جبهه  در شانزدهم بهمن سال ۱۳۶۵ در حین امداد رسانی به مصدومان بمباران هوایی به شرف شهادت نایل آمد و به قافله عاشورایی شهدا پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi