شناسه خبر : 66465
سه شنبه 07 خرداد 1398 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره پست سازمانی و اضافه حقوق

س - من فرزند شهیدم و کارمند رسمی وزارت بهداشت هستم و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد میباشم و مشکلم اینه که پست سازمانی به من نمیدن که مدارکم اعمال بشه و با پست نگهبان دارم خدمت می کنم و مدارکم را اعمال نمیکنن و با دیپلم نگهبان هستم. آیا قانونی هست که مدارک فرزند شهید رو اعمال کنن؟ به کمیسیون ماده ۱۶ کرمانشاه مراجعه کردم و گفتند قانونی وجود نداره که مدارکتون اعمال بشه و پست سازمانی بهتون بدن و به نوعی دل بخواهیه و شکایتم کنی به جایی نمیرسی.

ج - سلام متاسفانه بنیاد استان ها و شهرستان ها در زمینه حقوق قانونی ایثارگران کم سواد هستند و و نمی توانند مشاور خوبی برای آنها باشند، این مشکل از بنیاد مرکز ناشی می شود. شما از همه امتیازات جانبازان به جز چهار موردی که در قانون برنامه  ششم آمده برخوردار هستید. اساس تحصیل و ماموریت آموزشی شما برای ارتقاء سازمانی است و قانون آن را پیش بینی کرده است و اگر دستگاه اجرایی اقدام نکند، کمیسیون ماده ۱۶ باید به شکایت شما رسیدگی و رای به نفع شما صادر کند.

 

س - اینجانب از رزمندگان دوازده ماه هستم. آیا ۴۰۰ تومن اضافه حقوق به ما تعلق می گیرد؟ ممنون

ج - به کمک معیشت افزایش حقوق مانند کارکنان تعلق نمی گیرد ولی چون مبنای پرداخت کمک معیشت حداقل حقوق کارمندان است باید این حداقل که امسال بیش از یک و نیم میلیون تومان است به آنان پرداخت شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi