شناسه خبر : 66517
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا میزبانان شب زنده‌داران کهف الشهدا

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب از لیالی قدر شب گذشته با حضور جمعی از مردم و عاشقان شهدا در کهف الشهدای ولنجک برگزار شد.

در این مراسم که تا پاسی از شب به طول انجامید، خانواده‌ها و جوانان با حضور در جوار مزار پنج شهید دوران دفاع مقدس آرمیده در کهف الشهدا با خدای خود راز و نیاز کردند و با گرفتن قرآن بر سر ائمه معصومین را صدا زدند.

همچنین در مراسم دومین شب از شب‌های قدر نیز پیکر 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس طی مراسمی میهمان زائران و شب زنده داران کهف الشهدا شد و فضای معنوی حاکم بر این جمع را به عطر شهدا عطرآگین کرد.

از جمله مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر و مناسبت‌های دینی که همه ساله با حضور چشمگیر مردم مواجه می‌شود حرم‌های شهدای گمنام و مزارهای شهداست که در سراسر کشور میزبان عاشقان شهدا است. در این شب‌ بسیاری از مردم پرفضیلت‌ترین شب سال را در کنار مزار شهدا سپری می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi