شناسه خبر : 66522
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توجهی به رنج های یک شیمیایی غریب!

روح الله پیریایی - فاش نیوز من یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستم که در سال 84 تشکیل پرونده دادم و حتی ازطرف کمیسیون بدوی سپاه به کمیسیون معرفی شدم و درکمیسیون شرکت کردم و حتی اعضای کمیسیون شیمیایی شدن پوست بدنم را تایید کردند و حدود 16 سال سابق حق بیمه ازجاهای مختلف که کارکرده ام سابقه پرداخت حق بیمه دارم و درضمن سپاه باید 7 سال حق بیمه مرا ازسال 61 الی 67 پرداخت نماید که تت آلان هیچ اقدامی برای پرداخت حق بیمه من روح الله پیریایی پرداخت نکرده است که با پرداخت 7 سآل حق بیمه ام جمعا 16 الی17 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارم.

 درطول دوران دفاع مقدس بیش از 30 ماه درجبهه های حق علیه باطل حضورداشته ام و درحال حاضر سنم 57 سال میباشد که در تاریخ 16/4/1341 متولد شده ام و ازنظر مجروحیت شیمیایی شده ام. از ناحیه پوست واقعا با این سن وسال دارم زجر می کشم وحتی از داشتن دفترچه محروم هستم به خاطرشیمیایی شدن پوست بدنم که نیاز مبرم به پزشک متخصص پوست و دکتر اعصاب و روان دارم که تمام سیستم بدنم از درد، کوفتگی تمام اعضای بدنم درد عضلات دردکتف و درد گردن و بی حوصلگی و دوری جستن از اعضای خانواده ام وحتی دیگران حتی حال و حوصله صحبت کردن رابا دیگران ندارم و از همه چیز دوری می کنم چون از نظر روحی و روانی و یک سری مسایل دیگروحتی توانایی راه رفتن راانچنان که بخواهی ندارم ومنزوی و گوشه گیر شده ام ازدست ناراحت عصبی وسر و صداهای انفجاری منطقه ازنظر روح و روانی کلا ازبین رفته ام.

الحمدالله همه امکانات در مملکت وجوددارد و هرچه می گویم حرف ما برایشان قابل قبل نیست وهرچه می گیم که مارابه پزشک های متخصص ودکترهای فوق تخصص معرفی نمایند آن موقع همه چیز برایشان ثابت خواهد شد که درمنطقه عملیاتی بودن چه آسیب های به تمام اعضای بدنمان رسانده است.

بازهم مسئولین حرف خودشان را می زنند و اگر میگیم ما را به هردکتر متخصص دکترفوق تخصص معرفی نماید و آنها هرچه نظردادن مورد قبول باشد که متاسفانه بازهم ازاین عمل سرپیچی می کنند به خدا این یک ظلم آشکار است درحق ما رزمندگان که آسیب های کلی ازنظر بدنی دیده ام بازهم حرف اولیه خودشان را می زنند.

به خدا ما رزمندگان بااین سن وسال که داریم زجر می کشیم. مسئولین در روزقیامت باید جوابگوی ما باشند چون که این آسیب که به اعضای بدنمان رسیده، ازطریق جنگ به مارسیده است و خدارا خوش نمی آید باتوجه به اینکه 16 الی17 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشی آن وقت هیچکدام ازمسئولین به حرفت اهمیت ندهند.

مسئولین محترم شمارا به خدا قسم می دهیم حداقل شما نگذارید حق این رزمندگان مسن پایمال شود. من رزمنده منتظرجواب ان مسئول متعهد و متدین هستم که از حق من و امثال من دفاع نماید تا در روز قیامت عاقبت بخیر شود ان شالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حق همه رزمنده ها این است که دولت کمک کند و بتوانند حداقل حقوق بازنشستگی داشته باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi