شناسه خبر : 66540
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهره‌برداری آسایشگاه جانبازان استان مرکزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: بخش ورزشی و رفاهی مجتمع توانبخشی جانبازان این استان آماده بهره برداری است.

مجتمع توانبخشی جانبازان استان مرکزی آماده بهره برداری است

«مرتضی انصاری فر»  افزود: ساختمان بخش های هتلینگ و کلینیک مجتمع توانبخشی جانبازان استان مرکزی نیز تکمیل شده و برای تجهیز این بخش ها حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که رایزنی ها برای جذب این اعتبار انجام شده است.

وی ادامه داد: در مجموع  200 میلیارد ریال برای ساخت مجتمع توانبخشی جانبازان اراک هزینه شده که بخش عمده ای آن از منابع ملی و بخشی هم از منابع استانی تامین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: بخش ورزشی و رفاهی این مجتمع آماده بهره برداری است که به زودی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و تنی چند از مسئولان استانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انصاری فر بیان کرد: عملیات ساخت مرکز توانبخشی جانبازان این استان از سال 1388 آغاز شده که به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بدعهدی پیمانکاران در سال 90 با پیشرفت فیزیکی 43 درصد متوقف شد.

وی افزود: عملیات تکمیل این طرح با پیمانکار جدید از سال 94 آغاز شد و اکنون این فرآیند به پایان رسیده و برای تجهیز این مجتمع نیز  50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

طرح مرکز توانبخشی جانبازان استان مرکزی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنای 12 هزار متر مربع و در 6 بخش اقامتی و رفاهی، آموزشی، فرهنگی، درمانی، توانبخشی و ورزشی ساخته شده است.

استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 400 جانباز نیز بالای 50 درصد هستند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi