شناسه خبر : 66543
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کف درصد کمیسیون پزشکی بنیاد شهید ۵ درصد است

 -  از رزمندگان دوران دفاع مقدس در حوزه رسانه و  از  فرهنگیان در حال تدریس هستم  آیا می توان مشکلات ایثارگران مطرح کنم؟

-  هر موضوعی از مشکلات ایثارگران قابلیت طرح در کانال را دارد و از آن استقبال می کنیم.

 

- ممنون از اطلاع رسانی مفید تان در کانال ایثارگران، سوالی خدمتتان داشتم حدود 22 ماه سابقه حضور داوطلبانه بسیجی در جبهه های نبرد حق غلیه باطل را دارم. در عملیات ولفجر 10 شیمیایی شدم ولی صورت سانحه ندارم از طریق سپاه پیگیری کردم و کمیسیونهای مختلفی را رفتم. نهایتا شیمیایی اینجانب را محرز تشخیص دادند و رفتم بنیاد اما متاسفانه کمسیون بنیاد شهید درخواست مرا رد کرد. راهکار مناسب پیگیری مجدد و رسیدن به نتیجه مطلوب چیست؟

- با تصویب قانون جدید در قانون برنامه ششم توسعه اگر کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده مجروحیت شما راتایید کند بنیاد موظف است حداقل پنج درصد به شما اعطا کند . مجددا" پیگیری کنید .

 

 - بندە سال 81 در حین خدمت سربازی مجروح شدم  صورت سانحە را با بی توجهی و سهل انگاری نوشتند و بند ج از ایثارگران مادە120 را گرفتم. الان هم کارت حکمت و یک مبلغ حقوق از ایثارگران می گیرم یک سری مدارک تحویل ادارە جانبازان شهرستان برای دریافت حقوق و مزایا تحویل دادم. ولی بیشتر از یک سال است کە پروندە را به تهران فرستادند ولی تاکنون خبری نشدە است باید چکار کنم ؟

- اگر مشمول بند ج باشید حقوق وظیفه خود را از ساتا  باید دریافت کنید و در صورت دریافت حقوق وظیفه از حقوق دیگری بابت جانبازی از بنیاد یا جای دیگر نمی توانید دریافت کنید ..

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام و خسته نباشید بنده از جانبازان فاطمیون هستم دارای ۲۹درصد جانبازی نیز میباشم ولی ۴ سال است بلاتکلیف هستم برای به سرانجام رساندن پرونده ام نمیدانم کجا پیگیری کنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi