شناسه خبر : 66553
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور باشکوه ایثارگران در راهپیمایی روز جهانی قدس

بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مخالفت قاطع خود با توطئه شیطانی معامله قرن را اعلام می‌کنند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/03/18/1397031818133887814370194.jpg

بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر داده و مخالفت قاطع خود با توطئه شیطانی معامله قرن را اعلام می‌کنند. متن بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:

باسمه تعالی

روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و روز محکومیت تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی «روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به‌وسیله‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است».

روز باشکوه قدس، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان، تجسم امت واحد اسلامی و تجلی فریاد اعتراض مسلمانان جهان به اشغال قدس شریف است. این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری و کودک‌کش صهیونیستی است که عامل قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را موجب شده است.

بر امت واحد اسلامی است که با بصیرت و درایت و همبستگی خود و اتکا بر رهنمودهای ارزشمند امام راحل(ره) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، نقش مؤثر خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و رهایی سازی آن سرزمین از وجود صهیونیست‌ها و اقدامات و جنایات ددمنشانه آن رژیم غاصب ایفا کرده و مخالفت قاطع خود به توطئه شیطانی معامله قرن را اعلام کنند.

امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور و باشکوه ملت غیور ایران و به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و هم‌صدا با ملت‌های آزاده و مسلمان جهان فریاد حمایت  از مردم  مظلوم فلسطین را سر خواهیم داد.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi